شیمیدر در آستانه قهرمانی در غرب آسیا

تهران-ایرنا- تیم بسکتبال شیمیدر ایران با کسب پیروزی برابر الجیش سوریه در آستانه قهرمانی در رقابت های غرب آسیا قرار گرفت. به گزارش ایرنا، در ادامه رقابت های بسکتبال باشگاه های غرب آسیا شیمیدر ایران به مصاف الجیش سوریه رفت و با برتری قاطع برابر این تیم هم روند شکست ناپذیری اش را ادامه داد […]

تهران-ایرنا- تیم بسکتبال شیمیدر ایران با کسب پیروزی برابر الجیش سوریه در آستانه قهرمانی در رقابت های غرب آسیا قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، در ادامه رقابت های بسکتبال باشگاه های غرب آسیا شیمیدر ایران به مصاف الجیش سوریه رفت و با برتری قاطع برابر این تیم هم روند شکست ناپذیری اش را ادامه داد و هم در آستانه قهرمانی در این تورنمنت قرار گرفت. شیمیدر در این دیدار برابر حریف خود با نتیجه ٨٠ بر ۵۵ به پیروزی رسید و در صورت کسب برد در دیدار فردای خود برابر میزبان قهرمان خواهد شد.
شیمیدر در کوارترهای اول و دوم دیدار با الحیش با نتایج ٢١ بر ٧ و ٢٢ بر ٢١ به برتری رسید، کوارتر سوم را ١٩ بو ١٢ واگذار کرد و در کوارتر پایانی ٢۵ بر ٨ به برتری رسید.
در این مسابقه محمد جمشیدی ۴۴ امتیاز، ۶ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و تاثیرگذاری ۴۵ ثبت کرد و بهترین بازیکن میدان بود.
شیمیدر فردا در آخرین مسابقه اش به مصاف نفت بغداد می رود که در صورت پیروزی قهرمان می شود اما در صورت شکست نماینده ایران سه تیم از نظر امتیازی برابر می شوند و میانگین امتیازی قهرمان را از بین شیمیدر، پتروشیمی و نفت بغداد مشخص خواهد کرد.
شبک*٩٢١٩*۱۹۸۳ **۱۹۰۸
انتهای پیام/