قول مسئولان پرسپولیس برای پرداخت مطالبات خارجی ها

تهران – ایرنا – مسئولان پرسپولیس به اعضای خارجی این تیم قول دادند تا اوایل هفته آتی بخشی از مطالبات آنان را پرداخت کنند. به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، در شرایطی که بازیکنان ایرانی پرسپولیس چندی پیش ۱۵ درصد دیگر از قراردادهای خود را دریافت کردند تا میزان دریافتی آنها به ۵۰ درصد نزدیک شود، […]

تهران – ایرنا – مسئولان پرسپولیس به اعضای خارجی این تیم قول دادند تا اوایل هفته آتی بخشی از مطالبات آنان را پرداخت کنند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، در شرایطی که بازیکنان ایرانی پرسپولیس چندی پیش ۱۵ درصد دیگر از قراردادهای خود را دریافت کردند تا میزان دریافتی آنها به ۵۰ درصد نزدیک شود، اما این درصد قرارداد به نفرات خارجی تیم پرداخت نشد.
قرارداد نفرات خارجی باید به صورت دلار و یا یورو پرداخت شود و به همین خاطر باشگاه پرسپولیس پرداخت خارجی ها را به اواخر سال موکول کرد.
اعضای خارجی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از دیدار با سپیدرود رشت که روز شنبه (۲۵ اسفند) برگزار می شود، برای تعطیلات راهی کشورشان خواهند شد و این قول به آنها داده شده تا میزان دریافتی آنها به سایر نفرات نزدیک شود. در شرایطی که از آخرین دریافتی نفرات خارجی پرسپولیس حدود پنج ماه می گذرد.
پیش از آغاز سال نو میلادی درصدی از قرارداد به بازیکنان خارجی پرداخت شد اما مبلغ آن به حدی ناچیز بود که موجب ناراحتی آنان شده بود.
این در حالی است که «ایرج عرب» سرپرست باشگاه پرسپولیس روز پنجشنبه برای حضور در دادگاه CAS در خصوص دیدار سوپر جام به سوییس سفر می کند.
ورزشی**۹۴۶۳**۱۰۶۷**
انتهای پیام/