همام: مقابل العین بخت با ما یار نبود

تهران- ایرنا- «همام طارق» هافبک عراقی تیم فوتبال استقلال پس از تساوی این تیم مقابل العین امارات در مرحله گروهی لیگ قهرمانان ۲۰۱۹ آسیا اذعان داشت که در این دیدار بخت با آبی ها یار نبوده است. به گزارش ایرنا، تارنمای رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای اف سی) روز چهارشنبه نوشت: متحمل شدن شکست در […]

تهران- ایرنا- «همام طارق» هافبک عراقی تیم فوتبال استقلال پس از تساوی این تیم مقابل العین امارات در مرحله گروهی لیگ قهرمانان ۲۰۱۹ آسیا اذعان داشت که در این دیدار بخت با آبی ها یار نبوده است.

به گزارش ایرنا، تارنمای رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای اف سی) روز چهارشنبه نوشت: متحمل شدن شکست در بازی افتتاحیه برای هر ۲ تیم استقلال ایران و العین امارات به معنای اهمیت دو چندان بازی در ورزشگاه آزادی بود؛ دیداری که در جریان آن استقلال بخش عمده ای از مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشت و در نهایت نیز با گل دقیقه ۵۴ «فرشید باقری» مزد برتری محسوس خود را گرفت.
اما میزبان، به از دست دادن موقعیت های خود ادامه داد و هر چه این برتری تک گله ادامه دار تر می شد، خطر دریافت گل تساوی بیشتر و بیشتر می شد و سرانجام «تسوکاسا شیوتانی» بازیکن ژاپنی میهمان در فاصله ۵ دقیقه مانده تا سوت پایان دیدار، کار را به تساوی کشاند.
همام در این خصوص اظهار داشت: بازی فوق العاده ای انجام دادیم اما بخت با ما یار نبود؛ فرصت های زیادی را در هر ۲ نیمه از دست دادیم؛ امیدوارم در بازی بعدی عملکرد بهتری داشته باشیم؛ بازی که سخت خواهد بود چرا که باید در برابر صدرنشین گروه یعنی الهلال به میدان برویم.
تیم استقلال می توانست در دقیقه ۳۰ بازی گل برتری را به ثمر برساند اما «اسماعیل گونکالوس» بابت برخورد ضربه سرش به تیر دروازه که از روی ارسال «آیاندا پاتوسی» به دست آمد، باید خود را بازیکن بدشانسی بداند.
این در حالی است که «خالد عیسی» گلر تیم العین نیز در فرمی ایده آل قرار داشت و در جریان دیدار با واکنش هایی استثنایی ضربات «فرشید اسماعیلی» و «سید محسن کریمی» تعویضی را مهار کرد و مانع از باز شدن دروازه اش شد.
بیش از ۶۵ هزار هوادار در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده بودند اما ناتوانی استقلال در استفاده از فرصت هایش موجب شد تا آنها پس از گل تساوی بخش العین نومیدانه ورزشگاه را ترک کنند.
هافبک عراقی استقلال در این باره تاکید کرد: شرایط سخت شده است اما به نظر من، ما استقلال هستیم و با داشتن هوادارانی فوق العاده که از ابتدا تا انتها تیم شان را حمایت می کنند، می توانیم به موفقیت برسیم.
وی در ادامه تاکید کرد: برای هم تیمی هایم و کادر فنی آرزوی بهترین ها را دارم، همچنین از هوادارانی که آمدند و از ما حمایت کردند تشکر می کنم؛ امیدوارم در آینده بتوانیم آنها را خوشحال کنیم.
استقلال در بازی بعدی خود باید به مصاف الهلال بروند؛ تیمی که در تازه ترین دیدارش در مرحله گروهی الدحیل قطر را با نتیجه ۳ بر یک مغلوب کرد و حالا با ۶ امتیاز صدر گروه سوم را در اختیار دارد.
ورزشی**۳۹۹۱**۹۱۲۹
انتهای پیام/