کاهش قیمت بلیت دیدار پرسپولیس و پاختاکور

تهران- ایرنا- باشگاه پرسپولیس با توجه به تقاضای مکرر طرفداران، قیمت بلیت طبقه دوم ورزشگاه آزادی را برای دیدار با پاختاکور ازبکستان در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا، پنج هزار تومان اعلام کرد. به گزارش ایرنا از باشگاه پرسپولیس، بنا بر اعلام باشگاه پرسپولیس، این کاهش قیمت برای فراهم آوردن حضور هواداران پرشور و متعصب در […]

تهران- ایرنا- باشگاه پرسپولیس با توجه به تقاضای مکرر طرفداران، قیمت بلیت طبقه دوم ورزشگاه آزادی را برای دیدار با پاختاکور ازبکستان در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا، پنج هزار تومان اعلام کرد.

به گزارش ایرنا از باشگاه پرسپولیس، بنا بر اعلام باشگاه پرسپولیس، این کاهش قیمت برای فراهم آوردن حضور هواداران پرشور و متعصب در ورزشگاه و روحیه بخشیدن به سرخپوشان فوتبال ایران است.
همچنین با دستور و پیگیری‌ های «ایرج عرب» مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی پرسپولیس، این اقدام برای امکان تماشای همه اقشار در بازی اول سرخپوشان در لیگ قهرمانان آسیا فراهم می شود.
قیمت بلیت طبقه دوم ورزشگاه آزادی قبلا ۱۵ هزار تومان بود.
دیدار تیم های پرسپولیس با پاختاکور ازبکستان در هفته نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، ۱۴ اسفند ماه ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.
ورزشی**۹۱۲۸**۱۰۶۷**
انتهای پیام/