۵۵۰۰ امدادگر و نجاتگر به مسافران نوروزی خدمات رسانی می کنند

شهرری – ایرنا – رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: پنج هزار و ۵۰۰ امدادگر و نجاتگر در یکهزار و ۴۲۱ پایگاه در سراسر کشور به مسافران نوروزی خدمات رسانی می کنند. به گزارش ایرنا، علی اصغر پیوندی روز چهارشنبه در رزمایش بزرگ ترافیکی و خدمات سفر نوروز ۹۷ در محل ضلع جنوبی […]

شهرری – ایرنا – رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: پنج هزار و ۵۰۰ امدادگر و نجاتگر در یکهزار و ۴۲۱ پایگاه در سراسر کشور به مسافران نوروزی خدمات رسانی می کنند.

به گزارش ایرنا، علی اصغر پیوندی روز چهارشنبه در رزمایش بزرگ ترافیکی و خدمات سفر نوروز ۹۷ در محل ضلع جنوبی حرم مطهر امام خمینی(ره) اظهار داشت: ۵۰۰ تیم واکنش سریع و ۲۴ پایگاه امدادی در ۳۱ استان کشور فعال و نوروز امسال را با آمادگی بیشتری به مردم خدمات می دهند.
وی تصریح کرد: یکهزار و ۵۰۰ خودروی امدادی، آمبولانس و خودرو امداد و نجات در پایگاه های این سازمان مستقر و آماده امدادرسانی هستند.
پیوندی با اشاره به اینکه سازمان هلال احمر یکهزار و ۲۶۱ پست ثابت و متغیر در سراسر کشور دارد، عنوان کرد: امسال سازمان جوانان هلال احمر خدمات ویژه ای از جمله خیمه نماز، غرفه های دوستدار کودک و سامانه حرکت های امدادی بشر دوستانه در مناطق پر تردد با هدف توسعه فرهنگ جاده ای ارائه خواهد کرد.
وی یادآور شد: دواطلبان، امدادگران، نجاتگران و جوانان هلال احمر بر اساس وظیفه ذاتی خود در تمامی صحنه ها در کنار مردم خواهند بود و به آنان خدمات مطلوب ارائه می دهند.
طرح نوروزی پلیس راهور ناجا از ۲۵ اسفند (فردا) با آمادگی کامل تمام پرسنل و نیروهای شرکت کننده در این رزمایش آغاز و تا ۱۷ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.
۱۹۷۰/۶۰۰۳/۱۳۵۲
انتهای پیام/