16:06 1403/04/04

زاکانی، تانک انقلاب هم آمد

صافی نیوز / علیرضا زاکانی شهردار تهران وارد ستاد مرکزی انتخابات وزارت کشور شد و برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.
علیرضا زاکانی

به گزارش صافی، زاکانی پس از ثبت نام در چهاردمین دوره انتخابات ریاست جمهور گفت: قرار است با برنامه جامع و دقیق جهش بزرگی رقم بزنیم/ قرار است تا آخر پای کار مردم بمانم

مهترین عنوان های بیان شده زاکانی پس از ثبت نام:

اندوخته ۳ سال دولت عزیز رئیسی ما همان راه جمهور است، ترسیم جهتگیری درست در مسیر انقلاب  و ایجاد شرایط ثبات برای ایران عزیز است. وضعی که با زمان شروع دولت سیزدهم قطعا قابل مقایسه نیست.

اکنون بر اساس وظیفه با دعوت نخبگان دانشگاه و حوزوی و فعال‌های سیاسی و مردم آمدم تا با مشارکت مردم ”خط اصلی انقلاب” را در ”دولت خدمت” محور قرار دهیم.

قرار نیست از درد مردم بی‌خبر باشیم، قرار نیست مردم در فشارهای اقتصادی بی‌پناه بمانند، قرار نیست که سختی‌ها فقط برای قشر خاص مردم باشد،  قرار است تا به مدد الهی و یاری شهیدان و در تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب و پشتوانه شناخت مطلوب از شرایط امروز کشور با تحولی معنوی و مادی جهش بزرگی را در این مسیر رقم بزنیم.

انتهای پیام/

اسما هاشمی
اسما هاشمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت