23:59 1403/02/31

گروه خبری: سیاست داخلی

صافی نیوز / نیروهای امدادی هلال احمر و نیروهای کمکی نظامی و انتظامی از همان ابتدای گزارش سانحه برای بالگرد رئیس جمهور، عملیات گسترده ای برای یافتن این بالگرد آغاز کرده‌اند.
صافی نیوز / خبرهای تائید نشده از وقوع سانحه برای یکی از بالگردهای همراهان رئیس جمهور در سفر به آذربایجان شرقی منتشر شده است.
صافی نیوز / خبرهای تایید نشده از بروز حادثه به بالگرد رئیسی و همراهانش در نزدیکی تبریز دارد.
نامه تفصیلی روحانی:
صافی نیوز / پس از ارسال چهار نامه برای بیان موارد و سه نامه برای اعلام مستندات ردصلاحیت حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، رئیس‌جمهور دولت‌های یازدهم و دوازدهم در نامه‌ای خطاب به ملت ایران، گزارشی از دلایل طرح شده توسط شورای نگهبان ارائه داد و اعلام کرد: «این دفاعیه‌ی شخصی من نیست، بلکه دفاع از جمهوریت (و اسلامیت) نظام است؛ دفاعیه‌ای برای نهاد ریاست‌جمهوری که به‌ عنوان وکیل مستقیم همه ملت ایران نباید بیش از این تضعیف شود.»
صافی نیوز / مشاور رسانه‌ای معاونت پارلمانی ریاست جمهوری با اشاره به انتصاب حسینی به‌عنوان مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور گفت: علت استعفای معاون پارلمانی رئیس‌جمهور، شکل‌گیری مجلس جدید و فضای متفاوت آن و ضرورت برنامه‌ریزی جدید متناسب با مقتضیات مجلس دوازدهم بود.
صافی نیوز / سید محمد حسینی در نامه‌ای به رئیسی از سمت معاونت پارلمانی ریاست جمهوری استعفا کرد.
صافی نیوز/ صادق زیباکلام در پی قطعی شدن برخی احکام پرونده‌های قضایی، جهت اجرای احکام صادره به زندان رفت.
اطلاعیه وزارت کشور:
صافی نیوز / انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری جمعه ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار شد که در این انتخابات تکلیف تمام کرسی‌های انتخابات مجلس خبرگان و ۲۴۵ کرسی از ۲۹۰ کرسی قوه مقننه مشخص شد.
زیباکلام:
صافی نیوز / صادق زیباکلام معتقد است مسئولیت‌ناپذیری و پاسخگو نبودن، مهمترین ویژگی دولت آقای رئیسی است و هیچ طرح و برنامه‌ای از ابتدای این دولت وجود نداشت که عده‌ای براساس آن بگویند درباره مسائل مختلف بعد از مطالعه، برنامه‌ریزی، همفکری با دانشگاهیان و مدیران با تجربه وعده‌هایی را مطرح کنند.
صافی نیوز / وزیر کشور در واکنش به گزارش ادعایی منتشر شده درباره مرگ «نیکا شاکرمی» یادآورشد که دشمن و رسانه های آنها به گزارش های دروغ و دور از واقع متوسل شده اند تا عملیات روانی انجام دهند.
لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت