21:35 1403/02/31

گروه خبری: مجلس و دولت

صافی نیوز / عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: در پی شهادت رئیس جمهور مجلس فردا جلسه علنی ندارد و دو مراسم اختتامیه دوره یازدهم و افتتاحیه دوره دوازدهم به سبک و سیاق قبلی برگزار نخواهد شد.
رئیسی:
صافی نیوز / سید ابراهیم رئیسی با اظهار امیدواری نسبت به اینکه گام‌های بعدی در مسیر احیای واحدهای تولیدی و رونق بیشتر یافتن واحدهای احیا شده محکم و استوار برداشته شود، گفت: امیدوارم با تلاش‌های صورت گرفته و میدان دادن بیشتر به بخش‌های خصوصی و تعاونی بتوانیم در راستای تحقق جهش تولید کارنامه قابل قبول و قابل ارائه‌ای خدمت مقام معظم رهبری داشته باشیم. گزیده‌ای از اظهارات رئیسی را بخوانید.
صافی نیوز / عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به لایحه عفاف و حجاب گفت: ما در لایحه عفاف و حجاب جریمه ۱.۵ میلیون تومانی کشف حجاب را پیش‌بینی کردیم قرار بود این جریمه از حساب افراد کم شود که مجمع تشخیص به آن ایراد گرفت لذا مقرر شد که اگر این جریمه ظرف یک هفته پرداخت نشود محدودیت‌هایی اعمال شود.
راستینه:
صافی نیوز / سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به آخرین وضعیت لایحه موسوم به عفاف و حجاب گفت: تمام ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب برطرف شده و این لایحه آماده ابلاغ است.
صافی نیوز / با برگزاری دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم جلسات کاندیداهای کرسی های ریاست و هیات رئیسه مجلس با منتخبان راه یافته به مجلس پررنگ تر شده است و گمانه زنی ها در مورد اینکه کرسی ریاست به چه کسی می رسد ادامه دارد.
رئیسی:
صافی نیوز / سید ابراهیم رئیسی گفت که هرگاه براساس عقلانیت انقلابی عمل کردیم موفق شدیم اما وقتی خواستند با رویکردهای شرقی و غربی کشور را اداره کنند یا براساس خوش‌آمد آنها عمل کنند، موفق نشدیم.
رئیسی:
صافی نیوز / رئیسی در آیین بهره‌برداری از پروژه فیبر نوری استان قم به تأثیر این فناوری بر زندگی انسان و پیشرفت هرچه سریع‌تر آن پرداخت. به گفته وی، اینترنت نامناسب نه‌تنها بر روی راهکارهای ارتباطی، بلکه بر روی کسب‌وکارهای مختلف و حتی وضعیت گیمرهای کشور تأثیرگذار است. او همچنین تاکید کرد که سرعت اینترنت نباید باعث «حال‌گیری» از گیمرها شود.
رئیسی:
صافی نیوز / رئیس‌جمهور در اجتماع مردم قم گفت: نظر اسلام و شرع وجوب را حکم می‌کند و ما هم موظف هستیم نظر اسلام را عمل کنیم. برخی می‌گویند اعتقاداتم آن چیزی نیست که شما می‌گویید؛ کشور بر مدار قانون می‌چرخد. باید همه با هر سلیقه سیاسی و گرایشی به قانون پایبند باشند. هم مردم و هم دولت.
نماینده مجلس:
صافی نیوز / بانکی‌پور، نماینده مجلس در خصوص لایحه حجاب و عفاف گفت که تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید وصل به فراجا شوند.
صافی نیوز/ رئیس مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۱۰ همت برای فوق‌العاده شغل پرستاران در بودجه ۱۴۰۳ خبر داد.
لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت