0:25 1403/03/01

گروه خبری: انتظامی و حوادث

صافی نیوز / بر پایه داده های میدانی آمار تصادفات جاده ای ایران ۲۰ برابر میانگین جهانی است.
صافی نیوز / رئیس پلیس فتا تهران بزرگ گفت: در هفته گذشته پرونده‌هایی درباره برداشت‌های غیرمجاز از حساب بانکی داشته ایم که کلاهبرداران با شگرد پیامک‌های جعلی سهام عدالت حساب همشهریان را خالی می‌کنند.
صافی نیوز / اطلاعات دریافتی حاکی از این است که برای امیرحسین مقصودلو معروف به امیر تتلو با عناوین اتهامی مختلف از جمله تشویق مردم به فساد و فحشاء و فراهم کردن موجبات آن با تولید و انتشار آثار هنری مستهجن، دایر کردن سایت شرط بندی به منظور قمار و دعوت مردم به این کار، توهین به مقدسات اسلام و… قرار جلب به دادرسی صادر شده است.
پلیس فتا:
صافی نیوز / معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا از اجرای طرح ضربتی برخورد با عوامل تشویش اذهان عمومی خبر داد و گفت: در این راستا ۵۰۰ تارنما سایبری با محتوای مجرمانه احصا شد.
صافی نیوز / دیروز ادعایی در فضای مجازی منتشر شد که با برخی اعضای خانواده امیرحسین مقصودلو تماس گرفته شده و عنوان شده احتمال صدور قرار وثیقه‌ برای او‌ وجود دارد.
صافی نیوز / روزنامه اعتماد جزئیاتی از علت بازداشت دختر عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح طلب را منتشر کرده است. این مطلب پیش از آزادی دختر عبدی تهیه و چاپ شده است.
منتظرالمهدی:
صافی نیوز / سخنگوی فراجا “اختلافات مالی” را علت قتل داریوش مهرجویی اعلام کرد.
صافی نیوز / رئیس دادگستری استان البرز : همه عوامل حاضر در صحنه قتل مرحوم مهرجویی و همسرش دستگیر شده اند. فاضلی هریکندی در مصاحبه اختصاصی با صدا و سیما، مرکز البرز؛ گفت: در این حادثه ۴ نفر از عوامل حاضر در صحنه قتل دستگیر شده اند که آخرین نفر دقایقی پیش دستگیر شده است.
صافی نیوز / حسین فاضلی هریکندی رئیس کل دادگستری استان البرز در رابطه آخرین وضعیت پرونده داریوش مهرجویی و همسرش اظهار کرد: به محض اطلاع از قتل مرحوم مهرجویی و همسرش، مراتب به رئیس قوه قضاییه گزارش داده و در دستورات تلفنی به پیگیری سریع با استفاده از همه ظرفیت‌ها جهت شناسایی و دستگیری قاتل تاکید شد.
صافی نیوز / رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: به محض اطلاع از قتل مرحوم مهرجویی و همسرش بازپرس کشیک و دادستان فردیس در محل حاضر شدند دستورات لازم برای شناسایی و بازداشت سریع قاتل یا قاتلین صادر شد.
لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت