21:37 1403/02/31

گروه خبری: آموزش و پرورش

صافی نیوز / وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه آزمون‌های استخدامی سال ۱۴۰۳ در سه زمان برنامه‌ریزی شده است، گفت: مطابق قانون برنامه هفتم، سالی ۲۵ درصد به سهمیه دانشگاه فرهنگیان افزوده می‌شود و سازمان برنامه وبودجه نیز مکلف شده زیرساخت مورد نیاز را تامین کند.
صافی نیوز / وزیر آموزش و پرورش از برگزاری آزمون استخدامی ماده ۲۸ برای جذب ۷۲ هزار معلم در اسفند ماه سال جاری خبر داد و اعلام کرد که اینگونه بیشترین استخدام تاریخ کشور رقم می‌خورد.
وزیر پیشین آموزش و پرورش:
صافی نیوز / علی اصغر فانی وزیر اسبق آموزش و پرورش در اعتماد نوشت: اخیرا در فضای مجازی و رسانه‌ها مطلع شدیم که آموزش و پرورش ۲۵۰۰۰ طلبه را به عنوان مربی یا معلم استخدام کرده است.
صافی نیوز / به گفته مشاور وزیر آموزش و پرورش و دبیر ستاد همکاری‌های حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش، استخدام اخیر ۳۰۰۰ طلبه زن و مرد به عنوان معلم، در شرایط برابر با سایر شرکت کنندگان در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش و بدون قائل شدن هیچگونه امتیاز خاص برای این طلاب انجام شده است و این در حالیست که طلبه‌هایی که در طرح «امین» با این وزارتخانه همکاری می‌کنند نیز کاملا «خودجوش» و «جهادی» و بدون دریافت هیچ کمک مالی از وزارت آموزش و پرورش در امور تربیتی مدارس فعالیت دارند.
محسن زارعی:
صافی نیوز / معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: با تدابیر خوب اندیشیده شده برای برگزاری امتحانات نهایی، چه در مرحله طراحی سوالات و چه در مرحله توزیع برگه‌های امتحانی و نیز در فرآیند تصحیح برگه‌های امتحانی، به هیچ عنوان امکان لو رفتن سوالات امتحانی و یا تقلب وجود ندارد.
صافی نیوز / مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان جزئیات اعطای اعتبار حداقل ۵ میلیون تومانی به فرهنگیان عضو این صندوق را تشریح کرد و گفت که حداکثر تا دو ماه دیگر این طرح اجرا می‌شود.
صافی نیوز / وزیر آموزش و پرورش درباره کلاس‌های درس بدون معلم دوره ابتدایی گفت: به دلیل خالی ماندن بخشی از ظرفیت آزمون استخدامی، تعدادی از کلاس‌های درس دوره ابتدایی بدون معلم مانده است، که در این باره اقدام لازم انجام می‌شود.
صافی نیوز / رییس ستاد بازگشایی مدارس با بیان اینکه دانش‌آموزان ۲۰ دقیقه تا نیم ساعت پیش از شروع کلاس درس باید در مدرسه حاضر باشند، به تشریح زمان آغاز آموزش و میزان ساعت آموزش دانش‌آموزان در کلاس پرداخت.
صافی نیوز / کنترل نوسان بازار نوشت افزار بلای جان والدین است.
صافی نیوز / به دنبال دستور وزیر آموزش و پرورش، معاون صندوق ذخیره فرهنگیان که اخیراً فیش حقوقی او با ۴۱۲ میلیون تومان اضافه کار منتشر شده بود، برکنار شد.
لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت