0:23 1403/03/01

گروه خبری: گیلان

صافی نیوز / امام جمعه رشت گفت: کشف حجاب امر عام‌البلوی است؛ چیزی است که همه مردم می‌بینند که خانم‌ها کشف حجاب می‌کنند؛ در حالی که در جامعه اسلامی، حجاب از ضروریات دین است. این را همه می‌دانند و اسم خاصی را نمی‌برم و می‌گویم همه کشف حجاب‌ها باید جمع شود. مردم می‌بینند فسادی علنی می‌شود و مستند نمی‌خواهد.
صافی نیوز / دادگستری گیلان اعلام کرد، ادعای پرتاب کوکتل مولوتوف در محوطه دادگستری این استان، کذب است.
صافی نیوز / نخستین کاشت مستقیم بذر برنج در شالیزاری در روستای آسیابسر صومعه‌سرا توسط کشاورز گیلانی انجام شد.
صافی نیوز / معاون حقوقی فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: پرونده «مهران سماک» از طریق دادسرای نظامی گیلان در مرحله رسیدگی است.
وزیر اطلاعات:
صافی نیوز / وزیر اطلاعات با اشاره به کارزار دشمن در برپایی جنگ‌های تمام عیار علیه ایران با استفاده از ناتوی فضای مجازی گفت: امروز ایران به عنوان قدرت بزرگ و تعیین کننده در منطقه با کمک تمامی ظرفیت‌ها می‌تواند با تمام قوا در میدان مبارزه حاضر و پیروز باشد.
صافی نیوز / معاون محیط زیست طبیعی و تتوع زیستی  محیط زیست استان گیلان از مشاهده یک قلاده پلنگ در منطقه  خبر داد.
صافی نیوز / سرپرست معاونت بهداشتی علوم پزشکی گیلان از ابتلای شش گیلانی به تب کریمه کنگو خبر داد و گفت: ۲۳ مورد در شش شهرستان مورد بررسی قرار گرفتند.
صافی نیوز / رئیس جمهور در پانزدهمین سفر استانی، وارد استان گیلان شد و با اشاره به اینکه استان گیلان از ظرفیت‌های اقتصادی و گردشگری گسترده‌ای برخوردار است، اظهار داشت: دولت با بررسی‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده به دنبال فعال کردن ظرفیت‌های استان گیلان در راستای ایجاد اشتغال و رونق تولید در سطح استان است.
صافی نیوز / استاندار گیلان، جزئیات سفر ابراهیم رئیسی به گیلان را تشریح کرد.
صافی نیوز / رئیس بنیاد مسکن، با اشاره به پرداخت وام ۲۰۰ میلیون تومانی ساخت مسکن روستایی، گفت: اقساط این وام حدود یک و نیم میلیون تومان است.
لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت