0:38 1403/03/01

گروه خبری: اردبیل

صافی نیوز / اعمال صحیح نوع خاک محل احداث ساختمان در محاسبات لرزه ای ساختمانها ضروری است.
امام جمعه اردبیل:
صافی نیوز / نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: جامعه بازنشستگان فرهنگی از رئیس جمهور انتظار دارند تا لایحه رتبه‌بندی شامل‌ آنها شده و از مزایای آن استفاده کنند.
رئیسی:
صافی نیوز / رییس جمهور تاکید کرد: مشکلات معیشتی نباید ما را از توجه به مسایل اساسی فرهنگ باز بدارد. مشکلات بانوان و مسأله نهاد خانواده باید مورد تاکید قرار گیرد.
وزیر نیرو:
صافی نیوز / وزیر نیرو گفت: خشکسالی که در یک ماه اخیر از سال آبی جاری رخ داده در نیم قرن اخیر بی‌سابقه بوده است.
صافی نیوز / سید ابراهیم رئیسی در هشتمین سفر استانی کاروان دولت مردمی و ایران قوی وارد استان اردبیل شد و از برنامه‌های کوتاه مدت و میان مدت دولت برای فعال کردن ظرفیت‌های کشاورزی و توسعه صنایع تبدیلی و نیز رونق صنعت گردشگری در استان اردبیل خبر داد.
صافی نیوز / نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: در پیشگاه خداوند و مردم اردبیل اعلام می کنم که کوچکترین قدمی برای استانداری سیدحامد عاملی برنداشته ام.
صافی نیوز / آيت الله ميرفخرالدين موسوي ننه کران نماينده مردم اردبيل در مجلس خبرگان رهبري به لقاءالله پيوست.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل:
صافی نیوز / رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: بر اساس دستورالعمل وزارت بهداشت، تاکنون بیش از ۱۵ هزار نفر از گروه‌های پرخطر در این استان با استفاده از واکسن‌های تایید شده، در برابر ویروس کرونا واکسینه شدند.
صافی نیوز / معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل از تایید و مثبت شدن نتیجه آزمایش کرونای انگلیسی در مورد ۲ فرد مشکوک به ابتلا در این استان خبر داد.
صافی نیوز / معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: مردم موقع مراجعه به ادارات و دستگاه های اجرایی انتظار دارند منش و رفتار شهید سلیمانی‌ها و باکری‌ها را در آنان ببینند.
لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت