0:25 1403/03/01

گروه خبری: قوه قضائیه

صافی نیوز / یک مقام آگاه قضایی در گفت و گو با ایسنا گفت: موضوع هک سامانه‌های قوه قضاییه صحت ندارد و صرفا یک خبرسازی کور سراسیمه جهت تحت تاثیر قرار دادن خبر بازگشت اموال بابک زنجانی است.
صافی نیوز / دستورالعمل ۴ ماده‌ای قضایی را در رابطه با نوع مواجهه با مسئله ناهنجاری‌های اجتماعی به وزارت کشور و ضابطین ابلاغ کرد.
صافی نیوز / دیوان عالی کشور حکم صادره مبنی بر قصاص عامل شهادت عضو فقید مجلس خبرگان رهبری را تایید کرد.
نامه رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز به اتحادیه بین المللی کانون های وکلا (IBA):
صافی نیوز/ متأسفانه توسل به خشونت مسلحانه با بی توجهی کامل به اسناد حقوقی بین المللی مانند چهار کنوانسیون ژنو و پروتکل های الحاقی مربوطه، اساسنامه رم و سایر اسناد حقوقی در زمینه حقوق بشردوستانه، کنوانسیون منع نسل کشی، کنوانسیون حقوق کودک، کنوانسیون حقوق زنان و غیره صورت گرفته است.
صافی نیوز / احضار مدیر مسئول و اعلام جرم علیه یکی از سایت‌های منتشر کننده خبر کذب در مورد پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش از سوی دادستانی تهران صورت گرفت.
صافی نیوز/ هرکسی در هر صنفی اعم از وکیل، پزشک، کارشناس و سردفتر باید براساس ضوابط و قواعد سر کار قرار گیرد. هدف از ایجاد فضای کسب و کار این است افرادی که واجد شرایط هستند از این کرسی استفاده کنند.
صافی نیوز/ سخنگوی قوه قضائیه جزئیات بازداشت خوانندگان رپ و اتهاماتشان را در حضور اصحاب رسانه تشریح کرد.
صافی نیوز / حکم قطعی پرونده گروه رستمی صفا، بدهکار کلان و دانه درشت بانکی کشور در شعبه دوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اقتصادی تهران صادر شد.
صافی نیوز/ دادگاه کیفری یک استان تهران با انتشار یک آگهی عمومی که در روزنامه‌های کثیرالانتشار منتشر شده، از اعضای متواری سازمان مجاهدین خلق معروف به منافقان خواست وکیل قانونی خود را به این دادگاه معرفی کنند تا در فرآیند رسیدگی به پرونده‌ای که برای آن‌ها تشکیل شده از این افراد دفاع کنند.
قوه قضائیه:
صافی نیوز / در حال حاضر هیچ فردی از تجمع کنندگان مقابل دفتر ارتباط مردمی قوه قضاییه در بازداشت نیست و روز گذشته آزاد شده‌اند.
لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت