0:40 1403/03/01

گروه خبری: سایر حوزه ها

حاج علی اکبری:
صافی نیوز / رییس شورای سیاستگذاری ائمه گفت: رهبر خردمند و جوان‌شناس و جوان‌یاور و جوان‌باور، شدیداً به جوانان جامعه دلبسته‌اند و یک مربی عالیقدرند که به‌خوبی جوان، آفاق ذهن، آرمان‌خواهی و دل‌شوره‌های او را می‌شناسند.
صافی نیوز / سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان‌های بین المللی در وین، گفت: در حالی که جمهوری اسلامی ایران قویا متعهد به تعقیب یک برنامه صلح آمیز هسته ای می باشد، یک دانشمند هسته ای دیگر ایران نیز ترور شد.
صافی نیوز / نماینده دائم ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی ضمن تشریح اقداماتی که ایران از پنجم اسفند و در راستای اجرای مصوبه مجلس متوقف می کند، مفاد پروتکل الحاقی و کد ۳.۱ اصلاحی ترتیبات فرعی موافقتنامه پادمان را از جمله این موارد برشمرد.
صافی نیوز / روزنامه تایمز از نامه محمود احمدی‌نژاد، رییس جمهوری پیشین ایران به ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه خبر داد که در آن، با تاکید بر روابط تنگاتنگ دو کشور ایران و روسیه در دهه‌های اخیر، از پوتین خواسته شده به دنبال حکومت نامحدود نباشد.
خطیب نماز جمعه مراغه:
صافی نیوز – عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه با تاکید بر لزوم پرهیز از تنش ها در منطقه گفت: امنیت موجود در منطقه خاورمیانه و خلیج فارس به صلاح تمامی کشورهای منطقه و دنیاست.
امام جمعه موقت مراغه در خطبه های نماز جمعه:
صافی – امام جمعه موقت مراغه در خطبه های نماز جمعه این هفته مقاومت و تسلیم ناپذیری در برابر زیاده خواهی های دشمن را، راه اصلی برای پیروزی ملت ایران عنوان کردند.
امام جمعه مراغه:
صافی – امام جمعه مراغه گفت: باید تمامی مسلمانان جهان با اتحاد و یکپارچگی در مقابل رژیم غاصب صهونیستی ایستادگی کنند.
صافی – نشست فرماندار ارومیه با والی حکاری ترکیه به میزبانی فرمانداری ارومیه برگزار شد.
از پهلوی دوزاری تا ایسنا و مهناز افشار
صافی – پدر شیره ای و مادر فاحشه اش، بعد از اینکه بحرین را از ایران جدا کردند، کل مملکت را تبدیل به طویله آمریکایی ها کرده بودند.
مردم منتظر برخورد سریع و قاطع قوه قضاییه هستند
صافی – سرانجام دادگاه جنجالی شکایت حسین فریدون از کریمی قدوسی و سایت خبرگزاری دانشجو برگزار شد….
لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت