0:51 1403/03/01

گروه خبری: ایران در جهان

کاخ سفید:
صافی نیوز / هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید در تداوم سیاست واشنگتن اعلام کرد با توجه به نگرانی از تشدید درگیری، ایالات متحده آمریکا پیامی با “بازدارندگی قوی” به ایران ارسال می کند.
صافی نیوز / ۴۵ کشور به همراه رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای مشترک از دیگر کشورها خواستند که تدابیر محدودکننده علیه برنامه موشکی ایران را حفظ کنند.
صافی نیوز / همزمان با پایان محدودیت های موشکی ایران بر اساس قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل، وزارت خزانه داری آمریکا ۱۱ فرد، ۸ نهاد و یک کشتی مستقر در ایران، هنگ کنگ، چین و ونزوئلا را به بهانه حمایت از برنامه موشک های بالستیک و پهپادی ایران تحریم کرد.
صافی نیوز / شورای اروپا در بیانیه‌ای اعلام کرد که کشورهای عضو اتحادیه اروپا تحریم‌های پیشین سازمان ملل علیه ایران در زمینه تسلیحاتی و موشکی که در تاریخ ۱۸ اکتبر به پایان می‌رسد را همچنان حفظ می‌کند.
صافی نیوز / وزیر برق عراق اعلام کرد که این کشور همه بدهی‌های گازی معوقه خود به ایران را پرداخت کرده است.
رافائل گروسی:
صافی نیوز / مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در نشست شورای حکام تصریح کرد که روند اجرای بیانیه مشترک با ایران در زمینه حل‌وفصل مسائل پادمانی آغاز شده و در این زمینه پیشرفت‌هایی حاصل شده است.
بیانیه گروه هفت:
صافی نیوز / وزیران خارجه هفت کشور صنعتی، موسوم به گروه هفت (جی۷) که در سه روز اخیر در ژاپن گرد هم آمده بودند، در بیانیه پایانی این نشست در روز سه‌شنبه ۲۹ فروردین، تأکید کردند که ایران «هرگز نباید به سلاح هسته‌ای دست یابد».
صافی نیوز / دولت کانادا به بهانه مسائل حقوق بشری و تولیدات دفاعی ایران از جمله پهپادها و موشک‌های بالستیک، هشت فرد و ۲ نهاد حقوقی را در فهرست تحریم‌های جدید این کشور علیه جمهوری اسلامی ایران قرار داد.
صافی نیوز / یک قاضی آمریکایی، ایران را به پرداخت ۱.۶۸ میلیارد دلار غرامت به بهانه حادثه بمب گذاری در پادگان تفنگداران آمریکا در لبنان در سال ۱۹۸۳ محکوم کرد.
صافی نیوز / وزارت خزانه‌داری آمریکا امروز سه‌شنبه اعلام کرد اسامی سه فرد و چار نهاد را در فهرست تحریم‌های مربوط به ایران قرار داده است.
لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت