21:44 1403/02/31

گروه خبری: قزوین

صافی نیوز / بنابر اعلام پلیس راه، گواهینامه رانندگان پرخطر ضبط می شود و علاوه بر درج نمره منفی تا ۶ ماه حق رانندگی نخواهد داشت.
صافی نیوز / فرماندار آوج گفت: ریزش سیلوی ۲۰ هزار تنی درحال ساخت در روستای لک از توابع این شهرستان یک کشته و ۱۲ مصدوم برجای گذاشت.
اژه ای:
صافی نیوز / رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه برای ‌مسدود کردن گلوگاه های فساد عزمی جزم داریم، گفت: در ‌مبارزه با فساد کوتاه نخواهیم آمد.
صافی نیوز / سقوط در مخزن چسب سازی جان ۲ کارگر را گرفته و ۳ کارگر دیگر را مصدوم کرد.
وزیر بهداشت:
صافی نیوز / وزیر بهداشت با اشاره به اقدامات انجام شده جهت ساخت واکسن کرونادر کشور گفت: راهی که طی دو هفته با ویروس قبلی می‌رفتیم با این ویروس جهش یافته ۷۲ ساعته می‌رویم. یعنی اگر از زمان افزایش تعداد بیمار سرپایی تا افزایش تعداد بستری ۲ هفته وقت داشتیم، در این ویروس ۷۲ ساعت وقت داریم.
صافی نیوز / کیانوش جهانپور از شناسایی 7 مورد ابتلا به کرونای انگلیسی در استان قزوین خبر داد.
صافی نیوز / معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، یک فرد ۴۸ ساله اهل آبیک بر اثر ابتلا به ویروس کرونا درگذشت، بررسی‌ها نشان داد که وی به نوع کرونای انگلیسی مبتلا بوده است.
رئیس پلیس راهور نیروی انتظامی:
صافی – رئیس پلیس راهور نیروی انتظامی گفت: با توجه به باران های اخیر شاهد لغزندگی و آب گرفتگی معابر بودیم و حدود نیمی از حوادث ترافیکی در ۴۸ ساعت گذشته ناشی از واژگونی خودروها به دلیل عدم کنترل راننده بوده است .
وزیر دادگستری:
صافی – وزیر دادگستری گفت: لازمه تحقق حقوق شهروندی شفافیت است که در این رابطه یک لایحه در کمیسیون لوایح دولت تنظیم شده تا به مجلس ارسال شود.
صافی – نیروی انتظامی به برکت انقلاب اسلامی توانسته در کنار همه خدمات پلیسی و امنیتی با راه اندازی پلیس تخصصی فتا (پلیس فضای تبادل اطلاعات) و دفتر تحقیقات کاربردی جایگاه ویژه و ارزنده ای در حوزه علمی کسب کند.
لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت