22:33 1403/02/31

گروه خبری: آمریکا و اروپا

بایدن:
صافی نیوز / رئیس‌جمهور آمریکا در اظهاراتی بامداد جمعه اعتراف کرد عملیات نظامی اسرائیل در غزه در واکنش به ۷ اکتبر «زیاده از حد» بوده است.
کاخ سفید:
صافی نیوز / سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید بعد از حملات آمریکا به نقاطی در داخل عراق و سوریه گفت واشنگتن دنبال درگیری با ایران نیست.
صافی نیوز / رسانه آمریکایی با اعتراف به عدم کاهش توانمندی نظامی ارتش یمن در پی حملات واشنگتن و متحدانش، از طرح دولت بایدن برای ادامه حملات به این کشور خبر داد.
کاخ سفید:
صافی نیوز / کاخ سفید اعلام کرد که سربازان آمریکایی در جریان درگیری رژیم صهیونیستی با نیروهای مقاومت فلسطینی یا بعد از آن در غزه مستقر نخواهند شد و گزارش‌هایی مبنی بر اعزام نظامیان آمریکایی در قالب ماموریت صلحبانی را رد کرد.
صافی نیوز / هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی در شورای امنیت ملی کاخ سفید ضمن مخالفت با آتش بس در غزه اعلام کرد که واشنگتن توقف درگیری‌ها در شرایط کنونی را راه درستی نمی‌داند.
کاخ سفید:
صافی نیوز / کاخ سفید دوشنبه بعد از ظهر از رایزنی با تل آویو در خصوص آخرین تحولات غزه و احتمال درگیری بین رژیم صهیونیستی با نیروهای مقاومت خبر داد.
صافی نیوز / جو بایدن رئیس جمهور آمریکا به دنبال کسب موافقت کنگره این کشور برای اختصاص یک بسته کمکی جدید ۶۰ میلیارد دلاری برای اوکراین است.
بایدن:
صافی نیوز / رئیس جمهور آمریکا که به سرزمین‌های اشغالی سفر کرده است بار دیگر با تاکید بر ادامه حمایت واشنگتن از رژیم‌صهیونیستی گفت اگر در اینجا اسرائیل وجود نداشت باز هم برای تشکیل آن اقدام می‌کردیم.
صافی نیوز / رئیس جمهوری آمریکا درحالیکه کشتار مردم غزه توسط رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد، طی پیامی اعلام کرد که برای اعلام همبستگی با اسرائیل به تل‌آویو خواهد رفت.
گروسی:
صافی نیوز / مدیرکل آژانس اتمی با تشبیه ادعایی شرایط ایران به وضعیت کره شمالی پیش از اخراج بازرسان آژانس و انجام اولین آزمایش اتمی، گفت که باید مانع تکرار آن اتفاق شوند.
لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت