23:33 1403/02/31

گروه خبری: سمنان

صافی نیوز / پایگاه اطلاع‌رسانی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه از موافقت رهبر معظّم انقلاب با کناره‌گیری آیت‌الله شاهچراغی از سمت نمایندگی ولی فقیه در استان سمنان خبر داد.
صافی نیوز / طلافروش سمنانی که چندی پیش پس از سرقت مسلحانه از مغازه اش و شلیک سارقان مجروح شده بود در نهایت تسلیم مرگ شد و درگذشت.
صافی – سمنان نخستین استانی است که با تدوین سند الگوی کشت، کاهش مصرف آب و سطح زیر کشت، در افزایش بهره وری بیشتر بخش کشاورزی را در برنامه دارد که تحقق آن نیازمند آموزش صحیح به کشاورزان است.
صافی – فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار گفت: ماموران پلیس با پیگیری و رد زنی گروگان گیران شهرستان قم ، انها را در ایوانکی دستگیر کردند.
صافی – سخنگوی اورژانس کشور از مصدومیت ۲۵ نفر بر اثر واژگونی اتوبوس در محور گرمسار به سمنان خبر داد.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام به بیست و هفتمین اجلاس سراسری نماز:
صافی – حضرت آیت الله خامنه‌ای در پیامی به بیست و هفتمین اجلاس سراسری نماز با تأکید بر لزوم ترویج نماز با همه شیوه‌های اثرگذار، بخش مهمی از گرفتاری‌ها و آلودگی‌ها را ناشی از نپرداختن به نماز دانستند و افزودند: نماز آنگاه که با خشوع و حضور گزارده شود جامعه را به صلاح و سداد در زبان و عمل میکشاند و اعتلاء می‌بخشد.
نماینده مردم سمنان:
صافی – نماینده مردم سمنان مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: در راستای اقتصاد مقاومتی باید نیروهای خلاق داخلی را با جذب حداکثری بکارگیری کنیم.
آیت‌الله شاهچراغی:
صافی – نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه رئیس جمهور آمریکا آرزوی سرنگونی انقلاب اسلامی ایران را به گور می‌برد گفت: موشک‌های دوربرد ایران در انتظار متجاوزان به کشورمان است.
لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت