1:34 1403/03/01

گروه خبری: خراسان رضوی

صافی نیوز / معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی از سفر بیش از ۵ میلیون زائر به مشهد از ۱۵ اسفند ماه خبر داد.
عین اللهی:
صافی نیوز / وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: موج هشتم کرونا در روزهای پایانی اسفند ماه امسال با تاخیر وارد کشور شده است.
صافی نیوز / مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی از مسمومیت تعدادی از دانش آموزان یک مدرسه در مشهد خبر داد.
صافی نیوز / معاون دادستان مرکز خراسان رضوی گفت: برای نخستین بار در کشور با پیگیری‌های قضایی و صدور رأی دادگاه، مسوولان کشور موظف به عذرخواهی از خانواده کودک مقتول در مشهد شدند.
صافی نیوز / اداره کل بهزیستی خراسان رضوی با صدور اطلاعیه‌ای پیرامون پرونده ضرب و شتم یک فرد دارای معلولیت ذهنی در شهرستان تایباد از بازداشت چهار نفر در این پرونده گزارش داده است.
صافی نیوز / روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در اطلاعیه‌ای حضور تیم های ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خراسان رضوی برای ارزیابی و بازرسی از نحوه پوشش پرسنل و دانشجویان را تایید کرد.
صافی نیوز / دادستان عمومی و انقلاب تایباد گفت: پس از این که عوامل یک مرکز نگهداری از معلولان این شهر یکی از آنها را ضرب و شتم کردند که منجر به صدمه دیدن این فرد شد مراجع قضایی این شهرستان با تشکیل پرونده ای به این موضوع ورود کردند.
صافی نیوز / دکل مخابراتی که آشیانه شاهین و جوجه‌هایش شد!
تکذیب شد؛
صافی نیوز / مدیر پایانه ریلی سرخس گفت: مصاحبه‌ای که از زبان فرماندار و خروج واگن باری در شبکه‌های مختلف منتشر شده را تکذیب و تاکید کرد اصلا چنین اتفاقی نیفتاده است.
صافی نیوز / سرپرست فرمانداری سرخس گفت: مسیر ریلی مشهد – سرخس به دلیل خروج قطار باری دچار آسیب شده و تا اطلاع ثانوی تردد قطارهای مسافربری در این مسیر لغو شده است.
لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت