22:57 1403/02/31

گروه خبری: نظامی-دفاعی-امنیتی

قاآنی:
صافی نیوز / فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه مقاومت بیان کرد: امروز جبهه مقاومت و رسانه مقاومت علی‌رغم همه محدودیت‌هایی که داشته است، اما با تلاش هر روز، ظرفیت خود را افزایش داده است. البته که این مسیر باید استمرار داشته باشد. امروزه رسانه توانسته است به خوبی ایستادگی بر سر ارزش‌ها را به جامعه نشان بدهد.
صافی نیوز / رسانه نزدیک به شورایعالی امنیت ملی نوشت: تجهیزات استفاده شده در حمله به مجتمع کارگاهی وزارت دفاع در اصفهان پس از انتقال به کشور توسط گروه‌های ضد انقلاب کُردی، در یک کارگاه مجهز با استفاده از نیروهای آموزش دیده مونتاژ و مورد استفاده قرار گرفته است.
اشتری:
صافی نیوز / فرمانده کل انتظامی کشور گفت: منافقان و ضدانقلاب با هدف قرار دادن افکار جوانان غیور ایران اسلامی و بهانه‌تراشی و سوءاستفاده از شرایط پیش‌آمده، اعتراضات را به اغتشاش تبدیل کرده‌اند.
فدوی:
صافی نیوز / جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه قانون اساسی آموزش و سلامت را رایگان کرده است، گفت: گرفتاری های ما در این دو بخش به خاطر خشت کجی بود که در سال ۶۸ گذاشته شد. ما باید در برنامه مان باشد که چطور این دو بخش را بیشتر و بیشتر محقق کنیم. رایگان بودن بخش سلامت در جامعه به طور کامل باید در اولویت ما باشد. البته وزارت بهداشت در این باره مسئولیت بیشتری دارد.
صافی نیوز / الهام افکاری یکی از عوامل اصلی شبکه تروریستی سعودی اینترنشنال در ایران حین فرار از مرز ‌توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات دستگیر شد.
صافی نیوز / معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه ولی عصر(عج) خوزستان با صدور اطلاعیه‌ای خبر از حمله تروریستی به یکی از مقرهای نظامی در شهرستان ماهشهر داد.
آشتیانی:
صافی نیوز / وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در مراسم رونمایی از موشک صیاد 4B، از افزایش بُرد عملیاتی سامانه «باور ۳۷۳» به ۳۰۵ کیلومتر خبر داد.
صافی نیوز / اولین بیانیه مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه پیرامون «مداخلات رژیم آمریکا در اغتشاشات اخیر کشور» منتشر شد.
صافی نیوز / دستیار وزیر اطلاعات با بیان اینکه سرویس‌های جاسوسی و منافقین مستقیما اغتشاشگران را سازماندهی می‌کردند، گفت: با پرداخت هزینه های سنگین به اراذل و اوباش این عناصر ناامن کننده را به صحنه اغتشاشات جامعه وارد کردند.
حسین معروفی:
صافی نیوز / معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه جمعیتی که امروز در کف میدان آمده اند، اغتشاش گر نیستند و تحت تاثیر قرار گرفته و هیجان زده شده و وارد میدان شده اند، گفت: دلیل این حضور افراد کم سن نیز کوتاهی ما در جهاد تبیین بوده است و اکنون اهمیت حکمت جهاد تبیینی که رهبری گفتند را بیشتر درک کردیم زیرا مدارس و دانشگاه رها شدند.
لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت