0:40 1403/03/01

گروه خبری: مطبوعات و رسانه

صافی نیوز / کمیته رتبه بندی پایگاه های خبری نتایج رتبه‌ بندی دور پنجم را منتشر کرد.
صافی نیوز / وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تلاش‌مان این است که همه بدهی‌هایمان در تئاتر، نشر و مطبوعات را تأمین کنیم.
صافی نیوز / نمایندگان مجلس با معافیت رسانه‌ها و مطبوعات از پرداخت مالیات در سال آینده موافقت کردند.
صافی نیوز / هیات نظارت بر مطبوعات در جلسه امروز خود روزنامه سازندگی را به استناد تبصره دو ماده (5) و بند یازده ماده (6) قانون مطبوعات توقیف کرد.
اسماعیلی:
صافی نیوز / وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از ادغام خبرگزاری‌های مجموعه وزارتخانه خود، در خبرگزاری ایرنا خبر داد.
صافی نیوز / انصاف نیوز نوشت: دادگاه ویژه روحانیت برای محمد زارع فومنی؛ حکم پنج سال حبس و تبعید به زندان کرمان را داده است.
اسماعیلی:
صافی نیوز / وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: گفته‌ام لیست خبرنگارانی که به مسابقات جام جهانی قطر رفتند، منتشر شود و اگر نقدی هم وجود دارد با رسانه‌ها در این خصوص جلسه برگزار کنیم.
صافی نیوز / درپی توقیف روزنامه جهان صنعت از سوی هیات نظارت بر مطبوعات و ارجاع پرونده به مرجع قضایی، صبح امروز مدیر مسئول این روزنامه جهت ارائه توضیحات به دادسرای تهران احضار و تفهیم اتهام شد.
صافی نیوز / وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برای رسیدگی به وضعیت ۲ خبرنگار روزنامه‌های هم‌میهن و شرق از مدیران مسئول آن‌ها درخواست کردیم مستندات‌شان را در اختیار ما در وزارت‌خانه قرار دهند.
صافی نیوز / اسماعیلی درباره پیگیری وضعیت خبرنگاران بازداشتی گفت: تعدادشان زیاد نیست، حوزه معاونت مطبوعاتی را در این خصوص مامور کردیم. این دوستان را همه می‌شناسیم و اگر خطایی هم کرده باشند تلاش می‌کنیم تا برطرف شود.
لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت