18:10 1403/04/06

توضیحاتی مهم درباره جزئیات اولین مناظره تلویزیونی نامزدها

صافی نیوز / دبیر ستاد انتخابات صداوسیما همچنین خاطر نشان کرد: سوالات از اول و از قبل در اختیار نامزدهاست به عبارتی سوالاتی که تا انتهای مناظره قرار است از نامزد پرسیده شود، روی میزشان قرار دارد.
انتخابات

به گزارش صافی، محمد صالح مفتاح در گفتگو با برنامه انتخاباتی «زمانه» که از شبکه دو پخش می‌شود، تصریح کرد: در این دوره از مناظره‌های انتخاباتی ، بخش عمده تشریفاتی که از نظر ما خیلی هم فایده نداشت کم شده و به فرصت نامزدها برای پاسخ دادن به سوالات اضافه شده است.

به روایت صدا وسیما، مفتاح افزود: فرصت نامزدها کوتاه بود و نمی‌توانستند جامع صحبت کنند و سخنانشان منعقد نمی‌شد.
دبیر ستاد انتخابات صداوسیما ادامه داد: این موضوع آسیب شناسی شد و اکنون فرصت نامزدها که در دوره‌های قبلی ۲ تا ۴ دقیقه بود افزایش دادیم و محورها هم کم شده است.

وی با تاکید براینکه از مواجهه لحظه‌ای و هیجانی با موضوعات و مسائل هم خودداری کرده ایم، گفت: ما رئیس جمهور می‌خواهیم انتخاب کنیم و این افراد رجل سیاسی هستند که شرایط رئیس جمهور شدن دارند. نامزدها کنارهم می‌نشینند و شان هر نامزد حفظ می‌شود.

دبیر ستاد انتخابات صداوسیما همچنین خاطر نشان کرد: سوالات از اول و از قبل در اختیار نامزدهاست به بعبارتی سوالاتی که تا انتهای مناظره قرار است از نامزد پرسیده شود، روی میزشان قرار دارد.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت