9:16 1403/04/01

دعوت حزب اعتمادملی از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

صافی – حزب اعتمادملی با صدور پیامی از آحاد مردم ایران برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۷ و چهلمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی دعوت کرد.
no-photos

حزب اعتمادملی با صدور پیامی از آحاد مردم ایران برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۷ و چهلمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی دعوت کرد.

متن پیام حزب اعتمادملی برای دعوت از مردم برای حضور در چهلمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی در ادامه آمده است:

در آستانه چهلمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی که درخت تناور آن قدرتمندانه در جغرافیای سیاسی ایران عزیزمان ریشه دوانده است، ضمن تبریک ۲۲ بهمن سالروز این پیروزی، صیانت و پاسداری از این انقلاب را وظیفه‌ای دینی و ملی می‌دانیم.

در سالگرد این پیروزی با تاسی به فرمایش بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی قدس سره‌الشریف که فرمودند «پشتوانه یک حکومت ملت است و اگر یک ملتی پشتوانه حکومتی نباشد، این حکومت نمی‌تواند درست بشود و نمی‌تواند برقرار باشد»، باور داریم که رعایت ملت و حقوق ایشان در چنین هنگامه‌ای در معنای حراست و حرمت نهادن به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

رمز پیروزی ملت ایران در بهمن ۵۷ و مقاومت ۴۰ ساله ایشان در میان توفان‌ها و گردبادهای حوادث، چیزی جز صداقت، همدلی، اتحاد و همراهی ملت با نظام جمهوری اسلامی ایران نبود؛ ارزش‌ها و تکیه گاه‌هایی که در چهلمین فجر انقلاب اسلامی، همچنان به آن نیازمندیم و باید هر روز قدرتمندتر و ریشه دار تر از گذشته در تمام شئونات زندگی اجتماعی و سیاسی ملت ایران، ظهور و بروز داشته باشد.

در چهل سالگی انقلاب اسلامی، یاد و خاطره شهدا، امام شهدا و تمام کسانی که از قبل انقلاب و در ۴۰ سال حیات آن با جان و مال و آبرو و اعتبار خود، درخت تنومند جمهوری اسلامی را بارور کرده و همواره سرسبز نگه داشتند، گرامی داشته و ضمن اعلام حضور و دعوت از آحاد مردم برای شرکت در راهپیمایی جشن ۲۲ بهمن، عزم خود در ادامه راه امام و شهدا به منصه ظهور خواهیم گذاشت.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت