3:18 1403/04/08

پیام رئیس بنیاد شهید در پی اقدام تروریستی و جنایتکارانه در سیستان و بلوچستان

صافی – رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی و جنایتکارانه صورت گرفته در حمله به اتوبوس حامل پرسنل سپاه پاسداران در جاده خاش- زاهدان، این ضایعه غم‌انگیز را به به رهبر معظم انقلاب، ملت شریف ایران اسلامی و به ویژه مردم شهیدپرور استان اصفهان، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و خانواده‌های معظم شهدای والامقام تسلیت گفت.
no-photos

به گزارش صافی، متن پیام حجت‌الاسلام سید محمدعلی شهیدی به این شرح است:

«بسمه‌تعالی

بار دگر گروه‌های ملحد تروریستی در اقدامی جنایتکارانه در سیستان و بلوچستان، سبعیت و استیصال خود را به نمایش گذاشتند و پس از حماسه بزرگ ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن جنایتی تازه آفریدند. این کوردلان که امنیت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باعث خشم و کین آنان می‌گردد، زبونی و کینه‌توزی خود را با چنین اقدامات ننگینی به نمایش می‌گذارند.

در روزهایی که استکبار جهانی در مقابله با اتحاد و انسجام ملت ایران به حمایت مستقیم و رذیلانه از منافقین تروریست و برپایی کنفرانس‌های شکست خورده و پوچ می‌پردازد این حوادث کور خدشه‌ای در امید و همبستگی ملی ایران اسلامی نخواهد گذاشت و بدون تردید هر قطره خونی که در راه حق و دین مبین اسلام ریخته شود، ریشه درخت اسلام را تنومندتر می‌نماید و چهره پلید و شیطانی گروه‌های تروریستی را به جهانیان نشان می‌دهد و سیاهی و پلیدی این گروه‌ها و اهداف شومشان را هر چه بیشتر بر همگان آشکار می‌نماید.

بنیاد شهید و امور ایثارگران این اقدام تروریستی و جنایتکارانه را محکوم نموده و شهادت مظلومانه پرسنل سپاه پاسداران در ضایعه دردناک و غم‌انگیز حمله به اتوبوس در جاده خاش- زاهدان که در میان آنها سه فرزند معزز شهید نیز حضور داشتند را به رهبر معظم انقلاب، ملت شریف ایران اسلامی و به ویژه مردم شهیدپرور استان اصفهان، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و خانواده‌های معظم شهدای والامقام تسلیت گفته و از پروردگار متعال برای آن شهدای معزز، علو درجات و برای خانواده این عزیزان صبر و شکیبایی و برای مجروحان این حمله تروریستی شفای عاجل مسئلت دارد.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت