0:13 1403/04/02

قدردانی دفتر رییس جمهوری از استقبال صمیمی مردم استان هرمزگان

صافی – دفتر رییس جمهوری اسلامی ایران در پیامی با قدردانی از استقبال صمیمی مردم استان هرمزگان از کاروان دولت تدبیر و امید، ابراز امیدواری کرد که با اجرایی شدن کامل طرح‏های مصوب دولت در سفرهای استانی و استفاده مطلوب از نیروهای بومی، توجه بایسته به استعدادهای سرزمینی و حمایت بیشتر از توان بخش خصوصی، این استان بیش از پیش پیشرفت کرده و توسعه یابد.
no-photos

به گزارش صافی از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در متن پیام دفتر رییس جمهوری اسلامی آمده است: در آغاز پنجمین دهه از حیات بالنده انقلاب اسلامی، حضور در میان مردم مومن و سرافراز استان هرمزگان، توفیق و فرصت ارزشمند دیگری برای کاروان دولت تدبیر و امید بود.

این پیام می افزاید: آنچه سفر به سواحل زیبای هرمزگان و مشاهده شکوه خلیج همیشه فارس با جزایر پر طراوت‌اش را در خاطر ماندگار می‏نماید، خونگرمی و مهربانی کم‏نظیری است که در این خطه موج می‏زند. روحیه‏ای که ریشه در تاریخ، فرهنگ و باورهای عمیق مذهبی و بومی مردم این استان دارد. دیدار با چنین مردمانی و آشنایی نزدیک با مسائل و مشکلات آنان که زندگی خود را با سربلندی و مرزبانی از خلیج فارس توأم نموده‏اند، همواره روحیه‏بخش و خاطره‏انگیز است.

در این پیام آمده است: با عنایت به نگاه ویژه دولت تدبیر و امید به این استان استراتژیک، و ‌پیرو مصوبات سفرهای استانی قبلی، در این سفر نیز بهره‏برداری از طرح‌ها و پروژه‌های مهم زیربنایی، صنعتی، عمرانی و کشاورزی ازجمله افتتاح فاز سوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس، طرح گازرسانی به شهرستان‌های استان، گسترش مزارع پرورش و تولید ماهی و میگو، سامانه‏های نوین آبیاری، توسعه بندر لنگه، تکمیل بزرگراه ساحلی منطقه و سایر اقدامات لازم، مورد توجه قرار گرفت؛ که به یاری خدا با عملیاتی شدن این طرح‏ها و برنامه‏ها، شاهد تحولی بنیادی در عرصه پیشرفت و آبادانی استان خواهیم بود.

این پیام می افزاید: همچنین در این سفر با حضور ریاست محترم جمهوری، از زیردریایی فاتح نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران رونمایی شد که این موفقیت، گام ارزنده و ارزشمند دیگری در جهت خودکفایی در صنایع دریایی و ارتقای توان دفاعی کشور بود.

دفتر رییس جمهوری در پیام خود آورده است: به پاس استقبال صمیمی مردم استان از کاروان دولت تدبیر و امید، از اقشار مختلف مردم استان به خصوص مردم پرتلاش بندرلنگه، بستک و خمیر، ائمه جمعه و جماعات، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، خانواده‏ های معظم شهدا و ایثارگران، شخصیت‏های علمی، فرهنگی و مذهبی، اصناف، کارگران، اصحاب رسانه، صدا و سیمای استان، نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی و سایر اقشار و گروه‌های سیاسی و اجتماعی استان قدردانی می کنیم.

این پیام می افزاید: امید است با اجرایی شدن کامل طرح‏های مصوب دولت در سفرهای استانی و استفاده مطلوب از نیروهای بومی، توجه بایسته به استعدادهای سرزمینی و حمایت بیشتر از توان بخش خصوصی، شاهد پیشرفت و توسعه پایدار و روزافزون در این استان مهم باشیم.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت