23:18 1403/04/03
شهردار تهران:

آمادگی مدیریت بارش ها در پایتخت را داشتیم

صافی – شهردار تهران به همراه وزیر کشور و استاندار تهران، عصر امروز در سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران حضور یافت و گزارشی از وضعیت پایتخت همزمان با بارش‌های اخیر ارائه داد.
no-photos

پیروز حناچی در ابتدای سخنان خود در این جلسه گفت: در نوروز امسال از طرفی باید نشاط مردم را فراهم می‌کردیم و از طرف دیگر نیز می‌دانستیم که با بارندگی رو به رو خواهیم بود و برای آن آماده بودیم. در مناطق ۴، ۱، ۲، ۵ و ۲۲ که مناطق شمالی و سرمنشأ روددره‌های اصلی تهران هستند، اقدامات ویژه ترتیب دادیم.

شهردار تهران به اقدامات مدیریت شهری برای لایروبی جوی‌ها و شناسایی گلوگاه‌های حساس در سطح پایتخت اشاره کرد و افزود: کار دیگری نیز طرف چند روز گذشته اتفاق افتاد که متفاوت بود؛ اجرای طرح BTS با همکاری وزارت ارتباطات. بر اساس این همکاری در عرض ۲ دقیقه ۳۵۰ هزار پیامک هشدار در حوزه رود دره‌های دارآباد، دربند، درکه، فرحزاد، کن و ورداورد ارسال کردیم.

حناچی تصریح کرد: تابه‌حال آب‌گرفتگی کلانی در سطح شهر نداشتیم؛ در بعضی جوی‌ها سطح آب بالا آمده است که طبعاً با پایان بارش افت خواهد کرد.

شهردار تهران در پایان خاطرنشان کرد: در صورت تشدید بارش، برای اتخاذ تصمیمات بعدی آمادگی خواهیم داشت.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت