6:27 1403/04/03

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مراغه: مساجد با کمک خیران به مراکز مهم فرهنگی جامعه تبدیل شوند

no-photos

حجت الاسلام فریدون مطهری رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مراغه صبح امروز (چهارشنبه) در همایش یاوران وقف و هیات های امنا و خادمان مساجد این شهرستان گفت: حضور روحانیون در مساجد و استفاده از ظرفیت مساجد برای ترویج آموزه های دینی ضروری است.

رئیس اداره اوقاف مراغه ادامه داد: اجرای برنامه های فرهنگی در مساجد موجب افزایش معنویت در مردم شده و زمینه را برای پرورش نسل آینده فراهم می سازد.

وی گفت:هیات امنای مساجد و متولیان امر باید زمینه را برای حضور و مشارکت حداکثری جوانان در برنامه های فرهنگی مساجد فراهم کنند.

مطهری گفت: در حادثه سیل اخیر کشورمان، مساجد با جمع آوری کمک های مردمی نقش مهم و انکارناپذیری ایفا کردند.

ایشان افزودند: با همکاری مساجد و هماهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی و با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و هلال احمر تاکنون ۲ هزار تخته پتو علاوه بر کمک های نقدی و غیر نقدی دیگر خیران و مساجد شهرستان به مناطق سیل زده کشور جمع آوری و ارسال شده است.

قابل ذکر است همایش یاوران وقف و هیات های امنا و خادمان مساجد صبح امروز چهارشنبه با حضور اعضای هیات امنای مساجد و روحانیون شهرستان مراغه در آستانه ماه مبارک رمضان در مسجد امام حسن عسکری (ع) این شهرستان برگزار شد.

انتهای خبر/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت