14:20 1403/04/06
مسئول نمایندگی ولی فقيه در سپاه مراغه:

اتحاد رمز پیروزی در برابر تحریم هاست

صافی – مسئول نمايندگی ولی فقيه در سپاه شهرستان مراغه در آیین غبارروبی مزار شهدای این شهرستان با بیان اینکه اتحاد رمز پیروز در برابر تحریم هاست گفت: ايستادگي و اتحاد بين مردم، مسئولان و جناح های سياسی، رمز پيروزی در برابر تحریم ها و تهدیدهاست.
۱۳۹۸۰۳۱۱۱

به گزارش صافی، حجت الاسلام طالعی صبح امروز (پنجشنبه) در آيين غبارروبی مزار شهدای این شهرستان در گلشن زهرای مراغه گفت: در دوران دفاع مقدس فارغ از سلايق و جناح های سياسي در برابر دشمنان ايستاديم و پيروز شديم، ما وارث خون شهدا هستيم.

رحیم علی طالعی افزود: امروز بايد همانند دوران دفاع مقدس در برابر زياده خواهي ها و تهديدهای پوچ دشمن نهراسيم بلکه با اتحاد و همبستگی، عزم خود را برای خلق حماسه ای جدید نشان دهيم كه در عصر حاضر مايه افتخار و حماسه آفرينی است.

مسئول نمایندگی سپاه ناحیه مراغه ادامه داد: امروز در خرمشهر اقتصادی نبايد خواهان مذاكره باشيم بلکه با ايمان، ايثار و فداكاری و با تكيه بر تدابير رهبری با اقتدار در مقابل استكبار جهانی بايستيم.

وي افزود: آنهايی كه امروز رنگ عوض كرده بايد به خود بيايند چرا كه ما وارثان شهدايي هستيم كه خون خود را در راه آزادی و آزادگی نثار اين مرز و بوم كردند.

طالعی گفت: امروز اعتماد به بيرون از كشور موجب شکست خواهد بود چرا که اعتماد به غير از خود و جوانان اين مرز و بوم، موجب شكست می شود.

رحیم علی طالعی با اشاره به سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد ۶۱ افزود: در طول هشت سال دفاع مقدس، با حماسه آفرينی های رزمندگان و جوانان ايران اسلامی، معادلات نظامي ابرقدرت های آن زمان را برهم زديم و امروز نتیجه آن فداکاری ها، اقتدار، آرامش و امنيت و زندگی با افتخار است.

به گزارش صافی، گلزار شهدای گلشن زهرای مراغه با حضور مسئولان شهرستانی و مردم شهيدپرور مراغه به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر غبار روبی، عطر افشانی و گلباران شد.

انتهای خبر/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت