0:37 1403/04/08
مدیر آموزش و پرورش مراغه:

فرم لباس دانش آموزان مراغه ساماندهی می شود

صافی نیوز – معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش مراغه از ساماندهی فرم لباس دانش آموزان در مدارس این شهرستان خبر داد.
جلیل اسلامی

به گزارش پایگاه خبری صافی نیوز، جلیل اسلامی مدیر آموزش و پروش مراغه در جلسه مسئولین سازمان دانش آموزی مناطق جوار آذربایجان شرقی گفت: امسال پروژه‌های سرویس مدارس و طرح پوشاک دانش آموزی طی بخشنامه ای  به عنوان ماموریت به سازمان دانش آموزی سپرده شده است.

وی ادامه داد: در طرح پوشاک مدارس، اهدافی نظیر توسعه فرهنگ پوشش اسلامی ایرانی، ارتقای کیفیت لباس فرم دانش‌آموزی، نظارت بر امور اجرایی و مدیریت لباس فرم دانش‌آموزی و حمایت از کالای ایرانی در ایجاد رونق اقتصادی و تربیت اقتصادی دانش‌آموزان در پروژه لباس فرم دانش آموزی و رضایت مندی اولیا دنبال می‌شود.

وی همچنین از اجرای شیوه نامه نظارت بر سرویس مدارس در سال تحصیلی آینده خبر داد و گفت: در پروژه سرویس مدارس نیز علاوه بر نظارت بر عملکرد پیمانکاران و رانندگان خودروهای حمل و نقل دانش‌آموزی و انجام فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی، نظارت بر امور اجرایی و مدیریت سرویس مدارس در سطح کشور نیز به سازمان دانش‌آموزی واگذار شده است.

مدیر آموزش و پروش مرغه در ادامه به موضوع بوفه های مدارس نیز اشاره و افزود: از سالتحصیلی آینده فعالیت بوفه های مدارس بدون دریافت مجوز امکان پذیر نخواهد بود.

رییس دستگاه تعلیم و تربیت مراغه در پایان گفت: مدیریت آموزش و پرورش مراغه در تابستان امسال در جهت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، تعداد کانون های ورزشی خود را از ۲ مجموعه فعال به ۸ مجموعه فعال افزایش داده است.

انتهای خبر/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت