14:25 1403/04/06
فرمانده انتظامی مراغه خبر داد:

یک کشته در سانحه رانندگی در مراغه

صافی نیوز – فرمانده انتظامی مراغه گفت: برخورد یک دستگاه خودروی سمند با خودروی پراید در داخل شهر یک کشته و یک مصدوم برجا گذاشت.
no-photos

به گزارش صافی، سرهنگ رضا اصلانی‌فر روز چهارشنبه در گفت و گویی افزود: در پی گزارش مردمی به سامانه ۱۱۰ پلیس مبنی بر وقوع سانحه رانندگی و واژگونی یک دستگاه خودروی سمند در ورودی شهرک گلشهر، ماموران پلیس و راهور به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: براساس مشاهدات پلیس، در این حادثه یک دستگاه خودروی سورای سمند با یک دستگاه خودروی سواری پراید که در کنار خیابان پارک شده بود، برخورد کرده و واژگون شده بود.

اصلانی‌فر اضافه کرد: ۲ مصدوم این حادثه برای درمان به بیمارستان انتقال یافتند که سرنشین خودروی سمند به دلیل شدت جراحات وارده جان باخت و راننده این خودرو نیز تحت مداواست.

وی گفت: براساس نظر کارشناسی پلیس راهور، علت بروز این حادثه، عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه و تجاوز از سرعت مطمئنه و مجاز بوده است.

وی افزود: شهروندان در هنگام تردد با خودرو، با رعایت قوانین رانندگی و عدم تجاوز از سرعت مجاز، از بروز حوادث ترافیکی پیشگیری کنند.

انتهای خبر/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت