12:34 1403/04/06

تیم چوگان نقش جهان نزاجا قهرمان رقابت‌های جام دکوکاپ شد

صافی نیوز – تیم چوگان نقش جهان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در رقابت های جام دکوکاپ با برتری مقابل تیم کاسپین باشگاه شهدا به مقام قهرمانی رسید.
no-photos

به گزارش صافی به نقل از روابط عمومی ارتش، تیم چوگان نقش جهان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در رقابت های جام دکوکاپ  که با حضور محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی وزیر ورزش و جوانان، معصومه ابتکار معاون رئیس‌جمهوری در امور زنان و خانواده، ابراهیم نوزایی رئیس فدراسیون چوگان و سایر مسئولان کشوری و لشکری برگزار شد، با برتری ۷ بر ۳ برابر مقابل تیم کاسپین باشگاه شهدا به مقام قهرمانی رسید.

سرهنگ دوم مهدی دریانی فرمانده باشگاه فرهنگی ورزشی ذوالجناح نیروی زمینی ارتش با اعلام خبر فوق گفت: این رقابت ها با هندیکاپ ۲ تا ۶، در زمین چوگان شهدا آغاز شد و تیم نقش جهان پس از انجام چهار چوکه ۷ دقیقه ای با نتیجه ۷ بر ۳ برابر تیم کاسپین به برتری رسید و جام قهرمانی را از آن خود کرد.

وی افزود: تیم کاسپین با در اختیار داشتن دو ورزشکار از کشور آرژانتین نتوانست حریف تیم چوگان نقش جهان نیروی زمینی ارتش شود.

فرمانده باشگاه فرهنگی ورزشی ذوالجناح نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه این مسابقات با حضور چهار تیم منتخب کشور برگزار شد، گفت این مسابقات به میزبانی فدراسیون چوگان جمهوری اسلامی ایران برگزار شد که در نهایت تیم نقش جهان نیروی زمینی ارتش، پاسارگارد و کاسپین به ترتیب به مقام های اول تا سوم دست یافتند.

سرهنگ دوم دریانی تصریح کرد: نیروی زمینی ارتش در حوزه چوگان برنامه های بسیار ارزشمندی را در دستور کار خود قرار داده است و در سال‌های اخیر نیز در تمامی مسابقات مقام های خوبی را کسب کرده است.

لازم به ذکر است تیم چوگان نقش جهان نیروی زمینی ارتش، قبل از این مسابقات در مسابقات قهرمانی استان تهران نیز به قهرمانی دست یافته بود.

انتهای خبر/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت