9:44 1403/04/05
سلیمی در تشریح جلسه کمیسیون شوراها:

طرح تأمین منابع مالی شوراهای شهر و روستا بررسی شد

صافی نیوز – سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: در جلسه امروز این کمیسیون، طرح تأمین مالی شوراهای اسلامی شهر، روستا و بخش مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
no-photos

اصغر سلیمی در گفت‌وگو با صافی نیوز، در تشریح جلسه امروز کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها اظهار داشت: در این جلسه طرح تأمین منابع مالی شوراهای اسلامی شهر و روستا مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: مرتضی الویری و مسئولانی از وزارت کشور جهت بررسی این موضوع در جلسه امروز کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها حضور یافتند و مطالب خود را در این باره عنوان کردند.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی افزود: در این جلسه پیرامون منابع اعتباری اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا، بحث و تبادل نظر صورت گرفت چرا که منابع اعتباری برای اعضای شورای شهر مشخص نیست درحالی‌که این افراد وظایف و مأموریت‌های بسیار زیادی دارند.

سلیمی در تشریح طرح تأمین منابع مالی شوراهای شهر و روستا گفت: در این طرح عنوان شده است که اعتباراتی برای حق جلسه، حق مأموریت و هزینه‌های سفر اعضای شوراهای اسلامی بخش، استان و شهرستان در نظر گرفته شود.

وی تصریح کرد: بر این اساس مقرر شد که شورای عالی استان‌ها با همکاری وزارت کشور و سه تن از نمایندگان کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها یعنی میرزایی‌نکو، امراللهی و پروانه مافی تشکیل جلسه دهند، ابعاد این موضوع را بررسی کرده و نتیجه بررسی‌های خود را به کمیسیون ارائه کنند.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: درواقع از آنجایی که منابع و اعتبارات شوراهای اسلامی شهر و روستا مشخص نیست، باید هر چه سریعتر این مسئله مشخص شود و ما باید منابع مالی آنان را تعیین تکلیف کنیم.

انتهای خبر/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت