23:54 1403/04/01
مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح:

بهره گیری از تجربه و ظرفیت بازنشستگان نیروهای مسلح ضروری است

صافی نیوز – مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح گفت: استفاده از از تجربه و ظرفیت‌های بازنشستگان نیروهای مسلح، امری ضروری است.
no-photos

به گزارش صافی نیوز، ابراهیم محمودزاده مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح در مراسم افتتاحیه نمایشگاه توانمندی های باز ایستادگی و نخستین جشنواره ملی کسب و کارهای بازنشستگان نیروهای مسلح و خانواده های آنها که امروز در باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد،گفت: براساس تاکیدات رهبری در تکریم، منزلت و رسیدگی به مسائل بازنشستگان، سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح (ساتا) با تأسی از شعار رونق تولید معظم له، اقدام به برگزاری جشنواره کوکب از جهت معرفی و تقدیر از کار آفرینان برتر بازنشستگان نیروهای مسلح، کمک به کار آفرینی و رونق کسب و کار، افزایش روحیه امید و نشاط و کمک به اشتغال فرزندان آنها کرد.

وی افزود: هدف این جشنواره حمایت از ایدههای کسب و کارهای شکل گرفته و نوپا، معرفی و تشویق افراد موفق در حوزه تولید، کارآفرینی و کسبوکار ایجاد بسترهای سرمایه گذاری ارائه خدمات مشاورهای و آموزش مهارت‌های کار آفرینی، کسب و کار،عرضه تولیدات و توانمندیهای برتر بازنشستگان نیروهای مسلح در حوزه های کار آفرینی از مهمترین اهداف این جشنواره است.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح، بهره برداری از تجربه و ظرفیت‌های بازنشستگان نیروهای مسلح را ضروری دانست و بیان کرد: این جشنواره، راه حل عملی پایش محیط کسب و کارهای مناسب بازنشستگان است و فرصتی است تا با استفاده از بسترهای یکپارچه نرم افزاری و هم افزایی عوامل مختلف، بتوان پنجرههای جدید تقاضا را از بازار ملی به سمت این عزیزان باز کرد.

محمودزاده جشنواره تعاملی کسب و کارهای بازنشستگان نیروهای مسلح را مرجعی برای تمام آحاد مردم، بویژه خانواده بزرگ بازنشستگان نیروهای مسلح دانست و گفت: این جشنواره بستری است تا بازیگران اقتصادی کشور و نیز سرمایه گذاران در مدت برگزاری جشنواره و نمایشگاه توانمندی های بازایستادگان، این پتانسیل ها را به خوبی معرفی کنند.

وی توانمندسازی شاغلین نزدیک به دوران بازنشستگی، در راستای ورود به عرصه کسب و کارهای خوداشتغالی را راه حلی برای افزایش درآمد و تداوم نقش اجتماعی آنان در این دوران دانست و افزود: در دهه های اخیر، عده ای از بازنشستگان، با توجه به زمینه توانایی وارد محیط کسب و کار شده اند و فرصت های بی بدیلی را برای مشارکت و خدمت رسانی فراهم کرده اند.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح ادامه داد: امیدواریم تا با کنار هم قرارگرفتن کسب و کارهای موفق، ایدههای برتر و ارزیابی آنها گامی موثر در توسعه  بازار اجتماعی بازنشستگان برداشته شود. به همین دلیل در تلاش هستیم تا محصولات، خدمات و توانمندی های کسب و کارهای موفق بازنشستگان نیروهای مسلح را در قالب یک بستر یکپارچه برای معرفی و خرید آسان اقشار مختلف جامعه به ویژه بازنشستگان نیروهای مسلح مهیا کنیم.

محمودزاده در پایان با اشاره به برگزاری نمایشگاه توانمندی های باز ایستادگی همزمان با این جشنواره،گفت: همچنین در کنار این جشنواره یک بخش جانبی شامل ١٨٠ غرفه که از محصولات و خدمات بازنشستگان نیروهای مسلح و یا خانواده آنها در حوزه‌هایی مانند تولیدات خانگی، صنایع دستی، محصولات خوراکی، کشاورزی، نرم افزاری و ICT به نمایش در خواهد آمد.

انتهای خبر/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت