6:48 1403/04/06
وزیر اطلاعات:

اجازه نمی‌دهیم دشمن اراده سیاسی خود را بر مردم و حکومت تحمیل کند

صافی نیوز – همدان – وزیر اطلاعات بابیان اینکه مسئولان به یاد داشته باشند تکیه مسئولیت آنها به خون شهداست، گفت: اجازه نمی‌دهیم دشمن اراده سیاسی خود را بر مردم و حکومت تحمیل کند.
no-photos

به گزارش صافی نیوز، حجت الاسلام سید محمود علوی پیش از ظهر دوشنبه در مراسم بزرگداشت شهدای دولت در همدان با بیان اینکه خاطره شهادت اندوه‌آفرین دو یار امام(ره) شهیدان رجایی و باهنر را گرامی می‌داریم، گفت: هفته اول شهریورماه به یاد این دو بزرگوار و خون پرجوشش آنها «هفته دولت» نام گرفت تا همه مسئولان به یاد داشته باشند تکیه مسئولیت آنها بر خون شهداست.

حجت الاسلام علوی با اشاره به اینکه از همه برای شرکت در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره این دو شهید قدردانی می کنم، افزود: همدان دیار سرداران شهیدی مانند حاج حسین همدانی و علمای بزرگی است که باید قدر ایثارگری آنها را دانست.

وی تصریح کرد: همدان را استان شهیدان بی‌ادعا می‌دانیم به طوریکه سردار شهید همدانی با یک انگیزه رشادت‌طلبانه همراه با سایر رزمندگان در سنگرهای دفاع از کشور شرکت داشت.

وزیر اطلاعات هفته دولت را فرصتی برای مسئولان و خدمتگذاران مردم دانست و با بیان اینکه دولتمردان باید کارکرد یک سال خود را مرور و نقاط قوت و ضعف را مشخص کرده و با آسیب‌زدایی، زمینه را برای خدمت به مردم فراهم کنند، گفت: مسئولان باید حق مردم و مردم نیز باید حق مدیران را ادا کننند.

وظیفه دولت و حکومت خدمت به مردم و وظیفه مردم نیز حمایت از دولت در برابر توطئه دشمن و ایستادگی و مقاومت مقابل دسیسه‌ها استحجت الاسلام علوی با تاکید بر اینکه حضرت علی(ع) بر رعایت حقوق متقابل ملت و دولت و حکومت و ملت تاکید داشته اند، افزود: وظیفه دولت و حکومت خدمت به مردم و وظیفه مردم نیز حمایت از دولت در برابر توطئه دشمن و ایستادگی و مقاومت مقابل دسیسه‌های آنان است.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه نباید اجازه دهیم دشمن اراده سیاسی خود را بر مردم و حکومت تحمیل کند، گفت: ایران اسلامی هزاران شهید تقدیم انقلاب کرده تا استقلال داشته باشد و هیچ کس نمی تواند اراده خود را بر مردم ایران تحمیل کند.

وی بابیان اینکه ایران اسلامی در جایگاه عزت و عظمت قرار گرفته و برخی ملت‌ها غبطه آن را می‌خورند به افول آمریکا اشاره کرد و گفت: سال‌ها قبل و در شرایطی که پیروزی بر اسرائیل به نام اعراب در حال تحقق بود، آمریکا اعلام کرد ناو هواپیمابر از اقیانوس اطلس به سمت خاورمیانه حرکت کرده که همین یک اعلام پشت کشورهای عربی را لرزاند و شکست را به آنها تحمیل کرد.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه امروز آمریکا با وجودی که اعلام می‌کند فلان ناو به مقصد خلیج فارس حرکت کرده و از تشکیل ائتلاف برای حرکت ناوها حرف می‌زند، فرزندان ایران اسلامی با هدایت مقام معظم رهبری با یک اسلحه پدافندی تمام‌ایرانی پهپاد افسونگر آمریکای مستکبر را در آب‌های نیلگون خلیج فارس سرنگون می‌کنند، گفت: فرزندان ایران اسلامی ابهت پوشالی آمریکا را درهم شکستند و بادکنک ابرقدرتی آن را ترکاندند.

حجت الاسلام علوی با بیان اینکه ایران تهدیدی برای کسی ندارد و از قدرت خود نیز برای دفاع استفاده می کند، گفت: البته اگر مورد تهدید قرار بگیریم مشت محکمی بر صورت هر تعدی‌گری می‌کوبیم و از هیچ قدرتی ترسی نداریم.

وی با تاکید بر اینکه امروز هیچ کشوری نمی تواند جمهوری اسلامی را تهدید کند گفت: مقام معظم رهبری به خوبی پاسدار و محافظ این مقام بوده و توانسته است با حراست خود ایران را در جایگاه و عظمتی قرار دهد.

حجت الاسلام علوی با بیان اینکه کشور های منطقه زمانی که دیدند آمریکا از جمهوری اسلامی فرار می کند تلاش کردند دست خود را در دستان با عزت ایران اسلامی قرار دهند، گفت: امروز سایر کشور های عربی دوست دارند به جای اینکه آمریکا آنها را مثل گاو بدوشد، دست در دست ایران بگذارند تا برای آنها عزتی بدون هزینه داشته باشد که این امر نتیجه پیوند مردم با حکومت و دولت است و هفته دولت هفته ای  برای تجدید این پیوند است.

جمهوری اسلامی هیچگاه به کشورهای دیگر تعدی نمی کند

وی با اشاره بر اینکه جمهوری اسلامی هیچگاه به کشورهای دیگر تعدی نمی کند اما همواره در برابر تهدیدات دشمنان می‌ایستد، خاطر نشان کرد: با اینکه مایل نیستیم اما اگر شرایطی پیش آید و لازم باشد؛ از شیوه خود استفاده می کنیم.

وزیر اطلاعات با تاکید براینکه اگر دولت برای خدمت رسانی به مردم سنگ تمام بگذارد و مردم به خوبی دولت را حمایت و همراهی کنند و به مقررات تن بدهند حق، عزت پیدا می کند، افزود: در کشوری ک حق عزت پیدا کند هیچ کشور دیگری نمی تواند عقاید سیاسی خود را به آن تحمیل کند و کشور بر اساس منافع خود و امنیت ملی خودش تصمیم گیری و برنامه ریزی می کند.

حجت الاسلام علوی بابیان اینکه وقتی نظام سیاسی کشور استمرار پیدا کند می توان به آینده این کشور امیدوار شد و راز و رمز اینکه جمهوری اسلامی همواره در برابر تمام کشورهایی که دشمنانمان هستند ایستاده رهبری امام خامنه ای است که باعث وحدت و یکپارچگی نظام هستند، گفت: امیدواریم خدمتگزاران بتوانند در همه عرصه‌ها انجام وظیفه کنند و تمام توان خود را برای خدمت به کار گیرند.

تکمیل می شود…

انتهای خبر/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت