6:22 1403/04/09
امیر سرتیپ نصیرزاده:

نقش پزشکان نیروهای مسلح در ارتقا توان دفاعی بی بدیل است

صافی نیوز – فرمانده نیروی هوایی ارتش در نشست هم اندیشی با پزشکان این نیرو نقش کادر درمانی نیروهای مسلح را در ارتقا توان دفاعی و نظامی کشور موثر و بی بدیل عنوان کرد.
no-photos

به گزارش صافی به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش در نشست هم اندیشی پزشکان این نیرو گفت: پزشکان و کادر درمانی نیروهای مسلح از بهترین، با اخلاص و متعهد ترین ترین پزشکان جامعه به شمار می روند.

وی ضمن تقدیر از ایثار و فداکاریهای پزشکان نیروی هوایی ارتش در ۸ سال دفاع مقدس خاطر نشان کرد: جامعه پزشکی نیروی هوایی ارتش در سالهای دفاع مقدس صادقانه تلاش کرده و اقدامات اثر بخشی در تقویت بنیه دفاعی رزمندگان اسلام ایفا کردند.

 فرمانده نیروی هوایی ارتش افزود: امروز نیز جامعه پزشکی نیروهای مسلح نقش اساسی، موثر و بی بدیل در حفظ آمادگی و ارتقا توان نظامی و دفاعی نیروهای مسلح ایفا می کنند.

امیر نصیرزاده تصریح کرد: پاسداشت منزلت والای پزشکان و بهره برداری از نظرات سازنده آنها در راستای شناخت نقاط ضعف و قوت حوزه بهداشت و درمان و ارتقا خدمت رسانی به کارکنان و خانواده های نیرو های مسلح و آحاد جامعه امری ضروری است.

 وی ضمن تاکید بر اهمیت اینگونه نشست ها گفت: فرمانده محترم کل ارتش و دیگر سلسله مراتب اجا انتظار دارند ارائه خدمات درمانی و بهداشتی، در کلیه مراکز درمانی نیروهای تابعه ارتش به گونه ای باشد که هم رضایتمندی کارکنان پایور و هم مراجعین غیرنظامی، حاصل شود.

گفتنی است در این نشست صمیمی، پزشکان نیروی هوایی ارتش در خصوص راههای ارتقا و بهبود خدمت رسانی در حوزه بهداشت و درمان مطالبی را عنوان کردند.

در پایان از تابش از پزشکان پیشکسوت دفاع مقدس و دیگر پزشکان برتر اداره بهداشت ودرمان نیروی هوایی ارتش تجلیل شد.

انتهای خبر/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت