16:12 1403/04/06
واعظی در جمع خبرنگاران:

باید به جوانان، دانشمندان و فارغ التحصیلان دانشگاهها اعتماد کنیم

صافی نیوز – رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: برای اینکه اقتصاد کشور دانش بنیان شود باید به جوانان، دانشمندان و فارغ التحصیلان دانشگاههای کشور اعتماد کنیم.
no-photos

به گزارش صافی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، محمود واعظی عصر سه‌شنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه شرکت‌های دانش بنیان و استارت‌آپ‌های صنعت غذایی که در صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار شده است، در جمع خبرنگاران با تقدیر از برگزاری این گردهمایی و نمایشگاه، گفت: خوشبختانه همه شرکت های دانش بنیان و بنگاههای تولیدی که در این نمایشگاه حضور دارند از این کار ارزشمندی که در سه روز گذشته رخ داده، رضایت دارند.

رئیس دفتر رئیس جمهور اظهار داشت:  صندوق نوآوری و شکوفایی فضای بسیار خوبی را فراهم کرده تا شرکت های تولیدی کشور در بخش غذایی بتوانند همه نیازمندی‌هایی که یا از خارج وارد می شده یا برای ارتقای کیفیت و افزایش تولید نیاز دارند را در این مجموعه با هم درمیان بگذارند.

واعظی با بیان اینکه  انعقاد ۳۷۵ قرارداد یا تفاهم نامه میان شرکتهای دانش بنیان و بنگاههای تولیدی در مدت برگزاری این گردهمایی، اقدامی ارزشمند است، گفت: این به معنای آنست که امروز علاوه بر حرف در عمل نیز شاهد اقدام جدی هستیم.

رئیس دفتر رئیس جمهور تصریح کرد: همه تولید کنندگان در کشور می توانند با استفاده از شرکت های دانش بنیان، کیفیت محصولات خود را ارتقا دهند و باید قیمت محصولات خود را متناسب کنند؛ همچنین مدیران مصرف کننده ایده‌های دانش بنیان نیز شجاعت داشته و ریسک پذیر باشند و از محصولات بومی استفاده کرده و فقط به دنبال استفاده از محصولات مارک دار خارجی نباشند.

انتهای خبر/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت