23:42 1403/04/01

گمانه زنی‌ها در مورد کابینه احتمالی سیدابراهیم رئیسی صحت ندارد

صافی نیوز / سخنگوی ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی با رد برخی شایعات گفت: گمانه زنی های رسانه ای در خصوص ترکیب کابینه سید ابراهیم رئیسی و نام بردن از برخی چهره ها کاملا اشتباه و غیر واقعی است.
سیدابراهیم رئیسی

به گزارش صافی به نقل از ایسنا، مهدی دوستی با اشاره به شیطنت های رسانه ای و اقدامات تخریبی صورت گرفته پیرامون برنامه ها و فعالیت های انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی خاطرنشان کرد: گمانه زنی های موجود در فضای مجازی و رسانه ای پیرامون کابینه احتمالی ایشان هم از همین جنس بوده و هیچ اعتباری ندارد. کابینه دولت سید ابراهیم رییسی در صورت اعتماد مردم و پیروزی در انتخابات فراجناحی خواهد بود.

دوستی همچنین با تاکید بر شایسته محوری و کارآمدی در کابینه رئیسی اظهار داشت: جوانان نخبه و متخصص، تازه نفس، کارآمد، انقلابی و شایسته ترکیب اصلی کابینه ایشان را تشکیل خواهند داد. دولت مردمی بنا دارد از تمام ظرفیت های کمتر استفاده شده در کشور بهره برده و با کمک این افرادِ شایسته گامی بلند و استوار به سمت ایران قوی بردارد.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت