5:11 1403/04/03

قول جهانگیری به مردم خوزستان

صافی نیوز / معاون اول رئیس جمهور در سفر به استان خوزستان به مردم اطمینان خاطر داد که با به کارگیری تمامی توان ، مشکلات پیش آمده حل خواهند شد .
اسحاق جهانگیری

به گزارش صافی به نقل از صدا و سیما، اسحاق جهانگیری که به منظور بررسی و پیگیری تنش آبی و مشکلات ناشی از آن در روستا‌های استان خوزستان، از طرق فرودگاه دزفول وارد استان شد در گفتگویی گفت : متاسفانه یا خوشبختانه برخی سفر‌های دولتی به استان خوزستان در اوج گرد و غبار در سال ۹۵ و سیلاب ۹۸ که مردم استان شرایط سختی داشتند بود که درکنار آن‌ها حاضر شدم و هم اکنون در پایان دولت، در زمان بی آبی و خشکسالی به خدمت مردم رسیدم.

اسحاق جهانگیری با تاکید بر اینکه هر چه در توان دولت و کشور باشد براساس فرمایشات مقام معظم رهبری، رئیس جمهور و رئیس جمهور منتخب به نمایندگی از نظام به کار خواهیم گرفت افزود: در این سفر، پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهم و مشکلات بررسی و راهکار‌ها ارئه می‌شود تا دغدغه‌های مردم استان به حداقل ممکن برسد.

وی با اشاره به کم آبی امسال و خشکسالی و مشکلات کشاورزی افزود: تامین آب موردنیاز مردم یک مسئله و تامین آب در فصل پاییز مسئله مهم‌تر است که باید در خصوص آن همه جوانب بررسی شود.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت