16:21 1403/04/04

معاون سياسي وزير کشور منصوب شد

صافی نیوز / احمد وحيدي وزير کشور با صدور حکمي، محمدباقر خرمشاد را به عنوان معاون سياسي وزارت کشور منصوب کرد.
محمدباقر خرمشاد

به گزارش صافی به نقل از پايگاه اطلاع رساني وزارت کشور؛ متن کامل اين حکم بدين شرح است:

بسمه تعالي

جناب اقاي دکتر محمدباقر خرمشاد

سلام عليکم

با عنايت به مراتب تعهد، درايت و تجارب ارزشمند و موثر به موجب اين حکم جنابعالي را به عنوان معاون سياسي وزارت کشور منصوب مي نمايم.

رصد و بررسي مستمر مسائل و رويدادهاي سياسي کشور، برقراري تعامل موثر و کارآمد با احزاب و تشکل ها و تلاش در جهت حمايت و تقويت آنها، اجراي مطلوب و شايسته قانون احزاب و تشکل ها، سعي در جهت هم افزايي و تقويت همبستگي و انسجام ميان همه اقوام، اقليت ها و آحاد مردم عزيز و شريف، فراهم سازي زمينه و شرايط برگزاري قانونمند و هرچه باشکوه تر انتخابات با رويکرد مشارکت حداکثري مردم و توجه ويژه به امور مربوط به تقسيمات کشوري برابر قوانين موضوعه از جمله وظايف و ماموريت هايي است که انتظار دارد در راستاي سياست ها و برنامه ها و ماموريت هاي وزارت کشور در اين حوزه مهم، با برنامه ريزي کارآمد مبتني بر اصول در راستاي نيل به آن تلاش و کوشش نماييد.

توفيق روزافزون را در پيروي از منويات رهبر معظم انقلاب اسلامي حضرت ايت ا… العظمي امام خامنه اي” مدظله العالي”، در جهت پيشبرد اهداف متعالي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران از درگاه پروردگار قادر و متعال خواستارم.

گفتني است محمدباقر خرمشاد، معاون جديد سياسي وزارت کشور؛ عضو هيات علمي دانشکده حقوق و علوم سياسي دانشگاه علامه طباطبايي با مرتبه استاد تمام است و علاوه بر حوزه تحقيقات و پژوهش، تجربه خدمت و مسئوليت به عنوان دبير شوراي راهبردي روابط خارجي جمهوري اسلامي ايران، معاون وزارت علوم، تحقيقات و فن آوري، معاون وزارت امور خارجه، رييس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي، معاون مرکز اسناد انقلاب اسلامي و مسوول مطالعات سياسي در مرکز پژوهش هاي مجلس شوراي اسلامي را در پيشينه خود ثبت کرده است.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت