8:19 1403/04/06

پاسخ حسین دهقان به احتمال حضور در ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)

صافی نیوز / حسين دهقان مشاور رهبر معظم انقلاب در امور صنايع دفاعي و پشتيباني نيرو‌هاي مسلح درباره احتمال حضور خود در ستاد اجرايي فرمان حضرت امام (ره) مطالبي را مطرح کرد.
حسین دهقان

به گزارش صافی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حسين دهقان درباره نحوه تحقق بيانيه گام دوم انقلاب اسلامي گفت: آنچه امروز مي‌تواند ضامن تحقق گام دوم انقلاب اسلامي و فتح قله‌هاي پيشرفت و عدالت باشد توجه به روحيه انقلابي و جهادي دوران دفاع مقدس است.

دهقان خاطرنشان کرد: هر جا اين روحيه حاکم شود، اميد به آينده و خودباوري و فتح قله‌هايي که به ظاهر دست نيافتني تلقي مي‌شده، ساده خواهد بود.

وي دستاورد‌هاي مهم صنعتي و نظامي کشورمان و همچنين محروميت زدايي‌هايي که توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و ارتش جمهوري اسلامي ايران در کشور در جريان است را نمونه‌اي از توجه به اين روحيه دانست که سبب ساز خودباوري و تبلور اراده در ميان جوانان ايران اسلامي شده است.

مشاور فرماندهي معظم کل قوا بازگشت مقتدرانه و عزت‌آفرين ناوگروه ۷۵ نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران از مأموريت خطير دريانوردي اقيانوس اطلس را که براي اولين بار در تاريخ دريانوردي کشور انجام شده را نمونه اخير توجه به اين نگاه دانست و با تبريک به رهبر معظم انقلاب و فرماندهان ارتش جمهوري اسلامي اين اقدام را يک افتخار بزرگ ملي توصيف کرد.

دهقان در پاسخ به سوالي درباره چرايي انصراف از حضور در انتخابات رياست جمهوري سيزدهم و برنامه‌هاي آتي خود گفت: در دوره انتخابات آنچه مداوم در ذهنم خطور مي‌کرد اين بود که تنها در يک فرض از رقابت کناره گيري خواهم کرد و آن هم حضور حجت‌الاسلام رئيسي است. با حضور آقاي رئيسي در اين عرصه با صدور بيانيه‌اي در حمايت از ايشان از رقابت کناره گيري کردم، اين اقدام بر اساس يک امر اعتقادي صورت گرفت و مطلقا در اين کار نگاه سهم خواهانه نداشته و ندارم.

وي ادامه داد: يکي از راه‌هاي کمک عناصر سياسي کشور به رئيس جمهور محترم آن است که از نگاه و رويکرد‌هاي سهم خواهانه و قدرت طلبانه به دولت انقلابي عبور کنند. در رويکرد جهادي و مبتني بر روحيه دوران دفاع مقدس، مسير کمک به دولت و خدمت از مجراي قدرت طلبي نمي‌گذرد.

دهقان افزود: من امروز هم مانند همان مقطع انتخابات خود را ملزم مي‌دانم با تمام توان در مسير کمک به توفيقات روز افزون دولت آقاي رئيسي گام بردارم.

وي همچنين در پاسخ به پرسشي درباره حضور احتمالي در ستاد اجرايي فرمان حضرت امام (ره) تصريح کرد: بر اساس همان رويکردي که عرض کردم موضوع اصلي ما بايد خدمت به مردم و تقويت انقلاب باشد. خدمت در هر جايگاهي که اين هدف را تامين کند افتخار بزرگي است.

وي افزود: در حال حاضر توفيق دارم به عنوان مشاور مقام معظم رهبري خدمت کنم، البته خدمت در همه مجموعه‌هاي منتسب به معظم له براي بنده موجب افتخار است. مهم اين است که بتوانيم منويات مقام معظم رهبري را در ارتباط با خدمت به مردم چه در عرصه فردي و چه در جايگاه‌هاي اجرايي، پياده کنيم. بنده خود را سرباز انقلاب اسلامي مي‌دانم و در هر جايگاه و ماموريتي که بتوانم خدمتي ارائه دهم، انجام وظيفه خواهم کرد.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت