قالیباف:

مجلس به وظیفه خود عمل کرد

صافی نیوز / رئیس مجلس شورای اسلامی با تبریک به دولت به دلیل کسب رای اعتماد توسط همه وزرای پیشنهادی از سوی مجلس تاکید کرد: مجلس به وظیفه خود عمل کرد.
محمدباقر قالیباف

به گزارش صافی به نقل از ایسنا، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت عطر روز چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ صحن مجلس پس از پایان رسیدگی به برنامه‌ها و صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت کابینه چهاردهم و اعلام رای اعتماد مجلس به همه وزرای پیشنهادی در سخنانی با بیان اینکه «به دولت عزیز رئیس جمهور و وزرا هم پیشاپیش هفته دولت و هم مسئولیتی که بر دوش گرفتند را تبریک می‌گویم»، عنوان کرد: مجلس به وظیفه خود عمل کرد و همانطور که ریاست محترم جمهور در آخرین دفاع خود نکاتی را فرمودند ان‌شاءالله با همکاری و همراهی دولت و مجلس در همه عرصه‌ها ان‌شاءالله با همدلی و وفاق که ثمره این هماهنگی و همکاری است ارزش افزوده‌ای در حل مشکلات مردم باشد و ان شاءالله مردم و ایران عزیز ما از ثمره این همکاری بهره‌مند شوند.

وی در پایان با به صدا درآوردن زنگ پایان جلسه مجلس اعلام کرد که جلسه بعدی صحن مجلس شورای اسلامی ساعت ۷:۴۵ روز یکشنبه ۲۵ شهریور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت