کشف ۲۷ کیلوگرم مواد مخدر در مراغه

فرمانده انتظامی مراغه از کشف ۲۷ کیلوگرم مواد مخدر در این شهرستان خبر داد. به گزارش صافی، سرهنگ رضا اصلانی فر، فرمانده انتظامی شهرستان مراغه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران با اعلام این خبر گفت: در راستای تشدید طرح مبارزه با قاچاق مواد مخدر، شناسایی و دستگیری فردی یا افرادی که به […]

فرمانده انتظامی مراغه از کشف ۲۷ کیلوگرم مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش صافی، سرهنگ رضا اصلانی فر، فرمانده انتظامی شهرستان مراغه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران با اعلام این خبر گفت: در راستای تشدید طرح مبارزه با قاچاق مواد مخدر، شناسایی و دستگیری فردی یا افرادی که به صورت عمده اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر می کردند، در دستور کار ماموران مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.

وی با اشاره به دستگیری این فرد افزود: با دستگیری متهم و بازرسی از خودروی نیسان وی ۲۷ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد، این متهم به طرز ماهرانه ای مواد مخدر را در صندلی عقب خودرو جاساز کرده بود.

فرمانده انتظامی مراغه ادامه داد: این متهم پس از دستگیری و کشف مواد مخدر به همراه یک دستگاه خودرو، جهت رسیدگی و تکمیل پرونده تحویل مقامات قضایی گردید.

سرهنگ اصلانی فر تصریح کرد: مبارزه و مقابله با سوداگران مرگ، قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر از رویکردهای اساسی نیروی انتظامی می باشد.

همچنین فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از شهروندان خواست موارد مشکوک در زمینه فعالیت تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر در این شهرستان را از طریق شماره ۱۱۰ در میان بگذارند.

انتهای خبر/