فرماندار شهرستان ویژه مراغه:

مشارکت مردمی در اجرای طرح های عمران روستایی موثر است

صافی - شکری فرماندار مراغه با تاکید بر تاثیر خودیاری و مشارکت مردمی در اجرای طرح های عمران روستایی گفت: مشارکت های مردمی موجب تهسیل و تسریع در اجرای طرح های عمران روستایی است...

به گزارش صافی، حمید شکری صبح امروز (یکشنبه) در مراسم کلنگ زنی نمازخانه گلشن زهرای روستای کرمجوان مراغه گفت: خودیاری و مشارکت های مردمی در مناطق روستایی می تواند در اجرای هرچه بهتر و مناسب تر طرح های نیمه تمام عمرانی موثر باشد.

معاون استاندار آذربایجان شرقی افزود: اولویت فعلی ما در طرح های عمران روستایی نیمه تمام که مشارکت مردمی و خودیاری در آن نمود دارد می باشد.

فرماندار مراغه اضافه کرد: ساماندهی معابر روستایی به عنوان یکی از رویکردهای مهم دولتدر روستاهای بخش مرکزی و بخش سراجوی این شهرستان توسط دهیاری ها در حال انجام است که برای اجرای این طرح ها بخشداری ها، نظارت می کنند.

شکری گفت: روستای کرمجوان یکی از روستاهای بزرگ در منطقه شرق مراغه است که از ظرفیت های بسیاری در زمینه گردشگری و کشاورزی برخوردار می باشد امیدواریم با اجرای طرح های عمرانی در این روستا توسعه بیش از پیش را شاهد باشیم.

وی همچنین افزود: آغاز عملیات اجرایی احداث نمازخانه گلشن زهرای روستای کرمجوان با زیربنای ۵۵۰ مترمربع و با هزینه  ۲۰۰ میلیون تومان و با مشارکت اهالی و خیران این روستا اجرا می شود، که در آینده نزدیک غسالخانه این روستا با مشارکت مردمی و دهیاری روستای کرمجوان به زودی احداث خواهد شد.

انتهای خبر/