20:39 1403/02/19
مسئول نمایندگی ولی فقيه در سپاه مراغه:

اتحاد رمز پیروزی در برابر تحریم هاست

صافی – مسئول نمايندگی ولی فقيه در سپاه شهرستان مراغه در آیین غبارروبی مزار شهدای این شهرستان با بیان اینکه اتحاد رمز پیروز در برابر تحریم هاست گفت: ايستادگي و اتحاد بين مردم، مسئولان و جناح های سياسی، رمز پيروزی در برابر تحریم ها و تهدیدهاست.
۱۳۹۸۰۳۱۱۱

به گزارش صافی، حجت الاسلام طالعی صبح امروز (پنجشنبه) در آيين غبارروبی مزار شهدای این شهرستان در گلشن زهرای مراغه گفت: در دوران دفاع مقدس فارغ از سلايق و جناح های سياسي در برابر دشمنان ايستاديم و پيروز شديم، ما وارث خون شهدا هستيم.

رحیم علی طالعی افزود: امروز بايد همانند دوران دفاع مقدس در برابر زياده خواهي ها و تهديدهای پوچ دشمن نهراسيم بلکه با اتحاد و همبستگی، عزم خود را برای خلق حماسه ای جدید نشان دهيم كه در عصر حاضر مايه افتخار و حماسه آفرينی است.

مسئول نمایندگی سپاه ناحیه مراغه ادامه داد: امروز در خرمشهر اقتصادی نبايد خواهان مذاكره باشيم بلکه با ايمان، ايثار و فداكاری و با تكيه بر تدابير رهبری با اقتدار در مقابل استكبار جهانی بايستيم.

وي افزود: آنهايی كه امروز رنگ عوض كرده بايد به خود بيايند چرا كه ما وارثان شهدايي هستيم كه خون خود را در راه آزادی و آزادگی نثار اين مرز و بوم كردند.

طالعی گفت: امروز اعتماد به بيرون از كشور موجب شکست خواهد بود چرا که اعتماد به غير از خود و جوانان اين مرز و بوم، موجب شكست می شود.

رحیم علی طالعی با اشاره به سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد ۶۱ افزود: در طول هشت سال دفاع مقدس، با حماسه آفرينی های رزمندگان و جوانان ايران اسلامی، معادلات نظامي ابرقدرت های آن زمان را برهم زديم و امروز نتیجه آن فداکاری ها، اقتدار، آرامش و امنيت و زندگی با افتخار است.

به گزارش صافی، گلزار شهدای گلشن زهرای مراغه با حضور مسئولان شهرستانی و مردم شهيدپرور مراغه به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر غبار روبی، عطر افشانی و گلباران شد.

انتهای خبر/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *