23:52 1403/02/16

کمیته بررسی لوایح ۴ گانه مرتبط با مدیریت شهری تشکیل شد

صافی – سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: کمیته‌ای برای انسجام بیشتر در بررسی لوایح چهارگانه مرتبط با مدیریت شهری تشکیل شد تا پیشنهادات مربوط به این لوایح را جمع‌بندی کرده و به مجلس ارائه کنند.

مهرداد بائوج لاهوتی در تشریح نشست امروز (یکشنبه) فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: این نشست با حضور مرتضی الویری رئیس شورایعالی استان‌ها و محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران برگزار شد.

لایحه مدیریت واحد و درآمدهای پایدار شهری در دست بررسی مجلس است

وی با بیان اینکه در این جلسه پیرامون لوایح مرتبط با امور مدیریت شهری است بحث و تبادل نظر شد، بیان کرد: لایحه مدیریت واحد و درآمدهای پایدار شهری، لایحه مالیات بر ارزش افزوده، لایحه مدیریت پساماند و لایحه استخدامی شهرداری اکنون در مجلس شورای اسلامی در حال بررسی هستند.

عضو هیات رئیسه فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی افزود: دراین جلسه مقرر شد تا انسجامی ایجاد شود و با نگاه بهتری نظرات دیگران نیز در بررسی این لوایح توسط مجلس لحاظ شود، نمایندگان پیشنهادات خود را در این زمینه‌ها گفتند و آن‌ها نیز نظارات خود را بیان کردند.

لاهوتی تصریح کرد: محمدجواد کولیوند رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها و مهرداد بائوج لاهوتی رئیس فراکسیون مدیریت شهری، مرکز پژوهش‌های مجلس و محسن هاشمی و مرتضی الویری نیز به عنوان اعضای کمیته پیگیری این لوایح انتخاب شدند.

لاهوتی ادامه داد: این کمیته پیشنهادات خود را در مورد این لوایح ارائه می‌کنند تا با انسجام بیشتری اقدامات لازم برای بررسی آن‌ها انجام شود.

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *