افزایش کارمزد نمایندگان بیمه

صافی - درخواست افزایش کارمزد نمایندگان بیمه تقدیم عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شد.

معصومه آقاپور نماینده شهرستان شبستر و دبیر هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی میهمان ویژه نمایندگان بیمه ایران در جشن سالروز تاسیس شرکت سهامی بیمه ایران در تبریز بود .

آقاپور با بیان اینکه عملکرد بیمه ایران باعث اعتماد بیمه گزاران و مسئولین به بیمه ایران شده است: از مدیران ، کارکنان و نمایندگان بیمه ایران قدردانی کرد. و گفت: نمایندگان این شرکت با زحمات زیاد و توان بالای خود توانسته اند بر این مسائل و مشکلات فایق آیند.

آقاپوراطمینان داد: به زودی با برگزاری جلسه مشترک مدیر عامل و مدیران با اعضاء کمیسیون اقتصادی مجلس ،حمایت مجلس از شرکت سهامی بیمه ایران بیش از پیش گسترش یابد.
وی همچنین با اشاره به سختی های سالیان اخیر که بیمه ایران با آن مواجه بوده است افزود: مدیران و کارکنان و پیشکسوتان در این مراسم درخواست عاجل نمایندگان بیمه ایران استان آذربایجان شرقی در خصوص پیگیری های لازم از دفتر وزارتی و شورای عالی بیمه جهت تجدید نظر در کارمزد نمایندگان قرائت و تسلیم شد.

وی اظهار داشت: با توجه به اوضاع اقتصادی و بازارهای پولی و مالی کشور و افزایش سرسام آور هزینه های بیمه گری ، نمایندگان بیمه در سراسر کشور با مشکلات عدیده ای مواجه هستند و این در حالیست که کارمزد متعلقه در رشته های مختلف بیمه ای کفاف هزینه های اولیه دفاتر اکثریت قریب به اتفاق نمایندگان را نمی کند .

مراسم بزرگداشت 15 آبانماه سالروز تاسیس شرکت سهامی بیمه ایران با حضور مسئولین رده بالای شرکت و کلیه نمایندگان بیمه ایران در استان آذربایجانشرقی در محل مجتمع فرهنگی هنری پتروشیمی تبریز برگزار شد.