فرمانده انتظامی مراغه خبر داد:

سارق خانه باغ ها و اماکن خصوصی در مراغه دستگیر شد

صافی - فرمانده انتظامی مراغه از دستگیری سارق حرفه ای منازل، خانه باغ ها و اماکن خصوصی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رضا اصلانی فر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل، باغات و اماکن خصوصی در این شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس پاسگاه شهید آیت الله غفاری قرار گرفت.

وی ادامه داد: با انجام گشت زنی های محسوس و نامحسوس، ماموران پلیس موفق به شناسایی سارق شده و در عملیاتی غافلگیرکننده وی را در حین ارتکاب سرقت از خانه باغ های این شهرستان دستگیر کردند.

وی اضافه کرد: سارق در بازجویی ها اولیه به ۱۰ فقره سرقت از دامداری ها، مرغداری ها و خانه باغ های این شهرستان اعتراف کرد و پرونده وی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل شد.

سرهنگ اصلانی فر با اشاره به نتیجه تجزیه و تحلیل شیوه و شگرد سرقت ها افزود: بیشتر مال باختگان در حفظ و حراست از اموال خود سهل انگاری کرده و هشدارهای پیشگیری از سرقت را جدی نمی گیرند.

وی ادامه داد: برای پیشگیری از سرقت منازل و اماکن، توصیه های پلیسی باید جدی گرفته شده و با اقدامات پیشگیرانه و نصب دوربین های مدار بسته، فرصت سرقت از سارقان سلب شود.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند و انتقادات، پیشنهادات و تقدیرهای خود از عملکرد پلیس را از طریق سامانه ارتباطی ۱۹۷ گزارش کنند.