همزمان با ولادت باسعادت امام رضا (ع)؛

آزادی ۲ زندانی در حضور کاروان زیرسایه خورشید از زندان مراغه

صافی نیوز - همزمان با ولادت با سعادت حضرت ثامن الحجج امام رضا (ع) و در حضور کاروان زیر سایه خورشید 2 زندانی از زندان مراغه رهایی یافت.

به گزارش صافی، در سالروز میلاد فرخنده و با سعادت حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) کاروان زیر سایه خورشید در زندان مراغه حضور یافت و به یمن قدم خادمین و پرچم بارگاه ملکوتی آن امام همام ۲ زندانی از زندان مراغه رهایی یافتند.

کاروان زیرسایه خورشید و خادمین بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا(ع) در ابتدای حضور خود در زندان مورد استقبال رئیس و کارکنان زندان مراغه قرار گرفتند و پس از آن در بند نسوان زندان مراغه حضور یافته و مددجویان زن زندان نیز با بوسه به پرچم متبرک آن بارگاه، با امام رئوف درددل نمودند.

در ادامه خادمین و پرچم بارگاه امام رضا(ع) به سوی بند ۳ زندان که مراسم میلاد امام هشتم در آن بند برگزار می گردید حرکت نمودند و در مسیر حرکت مددجویان رای کار، کارکنان و سربازان وظیفه با بوسه بر پرچم مطهر ارادت قلبی خود را به امام هشتم نشان دادند.

مراسم میلاد با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در بند ۳ زندان با حضور خادمین و پرچم بارگاه امام رئوف حضرت امام رضا(ع) با قرائت صلوات خاصه و سخنرانی روحانی اعزامی از آستان قدس رضوی و مداحی خادم بارگاه ملکوتی امام هشتم و اظهار ارادت مددجویان به پرچم برگزار گردید.

صفیلوئی رئیس اداره زندان مراغه در این مراسم با اعلام آزادی ۲ زندانی به مناسبت میلاد با سعادت علی بن موسی الرضا(ع) و حضور خادمین و پرچم بارگاه امام رضا(ع)، از هیات همراه و مسئولینی که سبب ساز این برنامه شدند تقدیر نمود و اجرای این برنامه را در میلاد آن امام نشان از حضور و توجه امام رضا (ع) به مددجویان دانست.

انتهای خبر/