آذین بندی روستای قشلاق جیتو قرچک به مناسبت ایام الله دهه فجر

صافی نیوز / به مناسبت ایام الله دهه فجر، روستای قشلاق جیتو قرچک آذین بندی شد.

به گزارش صافی، پایگاه شهید حسین لاله با همکاری دهیاری و شورای اسلامی روستا قشلاق جیتو و به مناسبت فرا رسیدن چهل و پنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، پایگاه بسیج شهید حسین لاله با همکاری دهیاری از ابتدای بهمن ماه اقدام به آذین بندی و چراغانی سطح شهر نموده است بگونه ای که اکثر میادین و خیابان های اصلی این روستا مزین به نورپردازی و نصب پرچم های ویژه ایام الله دهه فجرگردیده است.

فرمانده پایگاه شهید حسین لاله خاطر نشان کرد: دهه مبارک فجر، تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت در رژیم ستم شاهی با انقلاب اسلامی خویش صفحه ای زرین در تاریخ حیات دوباره خویش گشود و صدای خدا خواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش جهانیان طنین انداز کرد.

وی اظهار نمود بهمن 57 روز نجات ملت ایران از چنگال طاغوتیان زمان و روز آشکار شدن نعمت بزرگ الهی یعنی استقلال و آزادی بود.

وی افزود: در همین راستا پایگاه بسیج و دهیاری روستای قشلاق جیتو تمام تلاش و اهتمام خود را به کار می گیرد تا این مراسم هر ساله با شکوه ویژه ای برگزار گردد و تلاش ما در این است که دهیاری و بسیج در جهت حفظ ارزشها و الگو های انقلاب اسلامی، احیاء خاطرات انقلاب و معرفی شایسته آنها به نسل جوان جامعه، فضا سازی در جهت ایجاد وحدت و همدلی در جامعه و در راستای برگزاری با شکوه جشن های انقلاب و ایجاد شور شعف انقلابی در جامعه ایفای نقش نماید.

وی خاطر نشان کرد: انجام تبلیغات محیطی، فضا سازی و آذین بندی خیابانهای سطح شهر شامل مواردی چون فضا سازی کلی در سطح روستا، نصب بنر، چراغانی سطح شهر، بلوارها و میادین با یاری گرفتن از واحد خدمات شهری در جهت پاکسازی سطح روستا، نصب بنر شهدای انقلاب اسلامی روستا ، همکاری با ستاد دهه مبارک فجر و زنده نگه داشتن یاد و خاطره فجر آفرینان در دهه فجر انقلاب اسلامی می باشد.

لازم به ذکر است پایگاه بسیج شهید حسین لاله و دهیاری قشلاق جیتو همچون سالهای گذشته در شب پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با انجام مراسم نور افشانی در بام پایگاه بسیج یاد و خاطره این شب به یاد ماندنی را گرامی خواهد داشت.

انتهای پیام/