آراز معین به عنوان سرپرست بیمارستان سینای مراغه معرفی شد

صافی نیوز / طی مراسمی دکتر آراز معین پزشک متخصص و جراح عمومی از پزشکان سرشناس منطقه به عنوان سرپرست بیمارستان سینای مراغه معرفی شد.

به گزارش صافی، الهوردی ارجمند سرپرست جدید دانشکده علوم پزشکی مراغه در این مراسم گفت: ماهانه حدود یک هزار عمل جراحی در بیمارستان سینا انجام می شود.

وی در تسریح این خبر اظهار داشت: بیمارستان سینا بزرگترین مرکز ترومای شهرستان و منطقه بوده که به طور متوسط ماهانه حدود یک هزار عمل در این مرکز درمانی انجام می شود، که این مهم با توجه به ظرفیت بیمارستان و تعداد اتاق های عمل، آماری بالا و قابل توجهی می باشد.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی مراغعه گفت: بیش از ۸ هزار نفر از خدمات اورژانس این مرکز آموزشی و درمانی بهره می گیرند.

وی با اشاره به ادامه روند ساخت و ساز پروژه های الحاقی بیمارستان افزود: تکمیل، اتمام و تجهیز پروژه ها به دستگاه های مدرن و پیشرفته از اولویت های کاری دانشکده علوم پزشکی مراغه در سال جاری است.

ارجمند ضمن قدردانی از تلاش ها و زحمات چند ساله دکتر علیخواه در دوران تصدی ریاست بیمارستان سینا گفت: تلاش ها و عملکرد شایسته دکتر علیخواه به همراه کارکنان بیمارستان در دوران سخت و طاقت فرسای شیوع بیماری کرونا بر هیچ کس پوشیده نیست، چرا که با تمام امکانات و تجهیزات در خدمت بیماران بودند.

گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات دکتر ” حسین علیخواه “ تقدیر و دکتر ” آراز معین ” به عنوان سرپرست جدید این بیمارستان معرفی شد.

به گزارش صافی آراز معین پزشک متخصص و جراح عمومی از پزشکان سرشناس منطقه می باشد.

انتهای پیام/